Hva er det rareste navnet du har hørt ?

ORIGINAL: Qualitas

Lydia Nalen....[X(]

hehe den er fin

Jeg synes Sjavn er et spesielt jentenavn, og Villemo..

Kjenner en gutt som heter Herolind, og det er også ganske spesielt! Fine navn alle 3, men spesielle..

Nåkkve
Kirvild

satt å så på nyhetene for ett par år siden å da var det en mann som kuk han ( trur han var kinesisk) å det navnet festet seg..

Grevenpop er artig synes jeg. Det var visst én jente i 1801som het det[8D]

(Jeg blir ikke støtt om noen synes Trillian er rart. Det er greit, jeg vet det er uvanlig[:)])

ORIGINAL: Markmusa

Jeg ler godt når Ola-Connie dukker opp på Ullared på TvNorge. Hehehe.... HVEM i sine fulle 5 kombinerer Ola og Connie? hehe.. Trodde Connie var et jentenavn også jeg. [8D]

Hahahha,samma her[:D]

Ugur synes æ e' et sært navn.

ugur eddy deglum "vant" norges styggeste navn for 16-17 år siden...jobba her som dørvakt på en uteplass..

Tom Skalle..hehe..[8D]

Og jeg lurer fortsatt på hva som får Amerikanere til å kalle barna sine Dick!!![8|]

Har stusset litt på navnevalget til kusinene mine, men syntes de er fine nå da:

Falk og Bo (de er brødre [8|]) og datterrn til min andre kusine, Isabella Paris..

Som sagt, de er nydelige med sine navn nå, men jeg brukte litt tid på å venne meg til de.. hehe[:D]

Har en god venn som heter Tore-Kurt. Sammensetningen er litt rar. Men han tar det igjen på sjarm.

-Tjodunn
-Tjostolv
-Mentz
-Shavn

Embret, meget spesielt syms eg...ein bekjent av familien så heite da

Gorm....
Lanjelin...
Hans-Hugo
Odd-Even (si det du som er nordlenning....[8|])
Poppey Honney.....

Kolbein- høres ut som en med en stor deffekt på beina sine...
På landet har de oftere litt rare navn på barna sine...

ORIGINAL: Pudderludder

Nåkkve
Kirvild

Heter kompisen min. Syns det er kjempefint!

ORIGINAL: Froskegele

Det kan jeg ikke skrive her, da det vil støte enkeltbrukere her inne [8D]

ORIGINAL: Markmusa

Jeg ler godt når Ola-Connie dukker opp på Ullared på TvNorge. Hehehe.... HVEM i sine fulle 5 kombinerer Ola og Connie? hehe.. Trodde Connie var et jentenavn også jeg. [8D]

kansje de ikke var helt sikker på om det var en jente eller gutt, så da safa de sikkert haha[:D]

Back
Topp