*Frøken F*
Elsker forumet
Ok jenter....vi må jo ta en liiiten pause fra papirarbeidet![:D] ( ja bokstavelig talt)....litt skravlings om alt mellom himmel og jord må man ha.
Men hva er det rareste dere har opplevd?
En av mine som tar kaka skjedde for noen år siden. da jobbet jeg på et kjøpesenter i en lekebutikk. Så kommer en søt gammal dame inn og ser forvirra ut...så tenker jeg...ok, er det nå jeg skal ringe sykebilen?...hun tar seg en tur rundt i butikken og rister på hodet og masjerer bort til meg og sier...Du, jeg skjønner ingenting, hvor finner jeg eggene? jeg var sikker på at de stod på reolene til høyre for den døren der..men nå er de borte?
smilte litt lurt og forklart hvor hun var da og ringte etter vakta som sku hjelpe hun ned til matbutikken....stakkar liten da![:D] de er så søte.
men en av de rareste må vel være...
at jeg ringte ei venninne og personen på den anrde sier...Kamelutleie værsågod!
HVA? KAMELUTLEIE? øhhhh
jeg dævver hver gang hun forteller den historien...ehhh litt satt ut kanskje?
Men hva er det rareste dere har opplevd?
En av mine som tar kaka skjedde for noen år siden. da jobbet jeg på et kjøpesenter i en lekebutikk. Så kommer en søt gammal dame inn og ser forvirra ut...så tenker jeg...ok, er det nå jeg skal ringe sykebilen?...hun tar seg en tur rundt i butikken og rister på hodet og masjerer bort til meg og sier...Du, jeg skjønner ingenting, hvor finner jeg eggene? jeg var sikker på at de stod på reolene til høyre for den døren der..men nå er de borte?
smilte litt lurt og forklart hvor hun var da og ringte etter vakta som sku hjelpe hun ned til matbutikken....stakkar liten da![:D] de er så søte.
men en av de rareste må vel være...
at jeg ringte ei venninne og personen på den anrde sier...Kamelutleie værsågod!
HVA? KAMELUTLEIE? øhhhh
jeg dævver hver gang hun forteller den historien...ehhh litt satt ut kanskje?