Hva er det rareste du har opplevd?

*Frøken F*

Elsker forumet
Ok jenter....vi må jo ta en liiiten pause fra papirarbeidet![:D] ( ja bokstavelig talt)....litt skravlings om alt mellom himmel og jord må man ha.

Men hva er det rareste dere har opplevd?

En av mine som tar kaka skjedde for noen år siden. da jobbet jeg på et kjøpesenter i en lekebutikk. Så kommer en søt gammal dame inn og ser forvirra ut...så tenker jeg...ok, er det nå jeg skal ringe sykebilen?...hun tar seg en tur rundt i butikken og rister på hodet og masjerer bort til meg og sier...Du, jeg skjønner ingenting, hvor finner jeg eggene? jeg var sikker på at de stod på reolene til høyre for den døren der..men nå er de borte?

smilte litt lurt og forklart hvor hun var da og ringte etter vakta som sku hjelpe hun ned til matbutikken....stakkar liten da![:D] de er så søte.

men en av de rareste må vel være...

at jeg ringte ei venninne og personen på den anrde sier...Kamelutleie værsågod!

HVA? KAMELUTLEIE? øhhhh

jeg dævver hver gang hun forteller den historien...ehhh litt satt ut kanskje?

Jeg og koret mitt var å sang på et gamlehjem. Da vi var ferdige og skulle gå, stoppet en beboer meg og spurte: Unnskyld meg unge dame, men går denne heisen til Kinsarvik?

He he... Visste ikke helt hva jeg skulle svare på det........[:D]

Jeg jobbet i respesjonen på båt i mange år, og engang kom ei småsint dame bort til disken..Samtalen blir slik

Eldre småsint dame:. HVOR ER TAX FREE'N??
Jeg: Den ligger på dekk 8, smiler søtt til damen.....
Eldre småsint dame: HVOR ER DEKK 8?
Jeg: Da må du ta heisen eller trappa der borte (peker på trappa og smiler fortsatt) OPP til dekk nr 8!
Eldre småsint dame: TAKK. Også går hun mot trappa...
Jeg: Puuuhhh, puster lettet ut
Eldre småsint dame bråstopper, snur og kommer mot meg med korte raske skritt og stram i maska. Jeg smiler fortsatt søtt, dog litt mer anstrengt.
Jeg: smiler til damen, med kanjeghjelpedegutrykk i hele ansiktet.
Eldre småsint dame: GÅR DEN TRAPPA OPP ELLER NED?

Har maaaaaaange historier etter noen år på båt. Og denne var jo egentlig søt, men for ei dum dame. Og hun snakket jo så høyt[:D]

ORIGINAL: Biramar

Jeg jobbet i respesjonen på båt i mange år, og engang kom ei småsint dame bort til disken..Samtalen blir slik

Eldre småsint dame:. HVOR ER TAX FREE'N??
Jeg: Den ligger på dekk 8, smiler søtt til damen.....
Eldre småsint dame: HVOR ER DEKK 8?
Jeg: Da må du ta heisen eller trappa der borte (peker på trappa og smiler fortsatt) OPP til dekk nr 8!
Eldre småsint dame: TAKK. Også går hun mot trappa...
Jeg: Puuuhhh, puster lettet ut
Eldre småsint dame bråstopper, snur og kommer mot meg med korte raske skritt og stram i maska. Jeg smiler fortsatt søtt, dog litt mer anstrengt.
Jeg: smiler til damen, med kanjeghjelpedegutrykk i hele ansiktet.
Eldre småsint dame: GÅR DEN TRAPPA OPP ELLER NED?

Har maaaaaaange historier etter noen år på båt. Og denne var jo egentlig søt, men for ei dum dame. Og hun snakket jo så høyt[:D]

haha, ler så jeg griner her

Det rareste jeg har opplevd... Tja... Den må jeg tygge litt på... Og vurdere hvor mye dere tåler å høre[:D]

ORIGINAL: Gammonbaby

Det rareste jeg har opplevd... Tja... Den må jeg tygge litt på... Og vurdere hvor mye dere tåler å høre[:D]

her venter jeg mye rart, så kom med det, stropper meg fast i stolen i mens[8D]

En højdare var da jeg våknet opp på Cementen i Stavanger, i en pøl av ostepop og sjokolademelk. Klokka var 10. Det var veldig vanskelig å gå ut av døra, ut i dagslys, husker jeg. Veldig fylleangst[:D]

Jeg lovet å gifte meg med en tannlege jeg trente sammen med, dette var før jeg begynte å studere, bryllupet var planlagt sommeren etter jeg var ferdig med studiene. Det jeg jo ikke visste, var at han var en deeel mer edru og seriøs enn meg[8|]

Jeg har i det hele tatt rotet meg opp i en del misforståelser, fordi jeg har en tendens til å være en veldig pratsom person, som synes rare mennesker er kjempespennende. Har hatt noen spesielle beundrere[:D]

ORIGINAL: Gammonbaby

En højdare var da jeg våknet opp på Cementen i Stavanger, i en pøl av ostepop og sjokolademelk. Klokka var 10. Det var veldig vanskelig å gå ut av døra, ut i dagslys, husker jeg. Veldig fylleangst[:D]

Jeg lovet å gifte meg med en tannlege jeg trente sammen med, dette var før jeg begynte å studere, bryllupet var planlagt sommeren etter jeg var ferdig med studiene. Det jeg jo ikke visste, var at han var en deeel mer edru og seriøs enn meg[8|]

Jeg har i det hele tatt rotet meg opp i en del misforståelser, fordi jeg har en tendens til å være en veldig pratsom person, som synes rare mennesker er kjempespennende. Har hatt noen spesielle beundrere[:D]

hahahahah seriøst Gammis....du er gææææærn!

ORIGINAL: *Frøken F*

Ok jenter....vi må jo ta en liiiten pause fra papirarbeidet![:D] ( ja bokstavelig talt)....litt skravlings om alt mellom himmel og jord må man ha.

Men hva er det rareste dere har opplevd?

En av mine som tar kaka skjedde for noen år siden. da jobbet jeg på et kjøpesenter i en lekebutikk. Så kommer en søt gammal dame inn og ser forvirra ut...så tenker jeg...ok, er det nå jeg skal ringe sykebilen?...hun tar seg en tur rundt i butikken og rister på hodet og masjerer bort til meg og sier...Du, jeg skjønner ingenting, hvor finner jeg eggene? jeg var sikker på at de stod på reolene til høyre for den døren der..men nå er de borte?

smilte litt lurt og forklart hvor hun var da og ringte etter vakta som sku hjelpe hun ned til matbutikken....stakkar liten da![:D] de er så søte.

Hehe, har også jobbet mange år i lekebutikk og opplevd noe lignende.
Eldre damer kommer inn å spørr hvorfor vi ikke har fryspizza, alle har jo det. og det skal ikke være så lett å fortelle dem at dette er faktisk en lekebutikk, ikke en matbutikk.

Også er det hun som leitet så etter strømpebukse å ble så fortvilt siden vi ikke hadde det.

Sånn til opplysning så var ikke dette i et kjøpesenter men i en butikk som har elkjøp som nærmeste nabo å kjøpesenter litt lengre bort [8D]

Kommer ikke på noen rare ting i farta, men jeg har en hauuuug med flauser!!
Driter meg ut hele tia jeg!![8D]

Jeg, mannen min (vi var kjærester da, nettopp blitt det) og et vennepar av oss, (en gutt og en jente) var på et hotel i Kristiansand, og barnslig som jeg er, begynner jeg å hoppe i senga på hotelrommet, med de andre til stede!
Jeg hoppa og plutselig ser de andre på meg, og kameraten blir knekker sammen i latter og kikker vekk...
Jeg skjønner ikke hva det feiler han, og plutselig begynner venninna mi å rope ANETTTTEEEEE!!! Jeg bare eh... Hva skjer...
Joooooda, den ene puppen min hadd dette ut av bhen og toppen uten at jeg merka det, og der står jeg å hopper...
Er det mulig....!!

ORIGINAL: smash

Jeg, mannen min (vi var kjærester da, nettopp blitt det) og et vennepar av oss, (en gutt og en jente) var på et hotel i Kristiansand, og barnslig som jeg er, begynner jeg å hoppe i senga på hotelrommet, med de andre til stede!
Jeg hoppa og plutselig ser de andre på meg, og kameraten blir knekker sammen i latter og kikker vekk...
Jeg skjønner ikke hva det feiler han, og plutselig begynner venninna mi å rope ANETTTTEEEEE!!! Jeg bare eh... Hva skjer...
Joooooda, den ene puppen min hadd dette ut av bhen og toppen uten at jeg merka det, og der står jeg å hopper...
Er det mulig....!!

mohahahahahhahahah
ler høyt!

Er det mulig....!!

mohahahahahhahahah
ler høyt!

Hehe[8D]
Vil høre meeeer!!! kom igjen å fortell da folkens!!!

Jo jeg kom på en til, som skjedde for ikke s lenge siden. Tok t-banen ned til sentrum går da ut avbanen, det er tunel så jeg må gå en laaaaang bakke opp...ser da en uteligger som drar ned buksa og setter seg oppå søppelbøtta![X(] stakkars, inegn toalett i nærheten så man må vel ty til hva man finner når man er nøden....jeg forta meg forbi da og kikka litt bak meg....han var ganske flau...for det kom en gjeng med folk ut fra banen![X(][X(]

Jo jeg kom på en til, som skjedde for ikke s lenge siden. Tok t-banen ned til sentrum går da ut avbanen, det er tunel så jeg må gå en laaaaang bakke opp...ser da en uteligger som drar ned buksa og setter seg oppå søppelbøtta![X(] stakkars, inegn toalett i nærheten så man må vel ty til hva man finner når man er nøden....jeg forta meg forbi da og kikka litt bak meg....han var ganske flau...for det kom en gjeng med folk ut fra banen![X(][X(]

WHAT??! Oioioi...!

hehe så mye artig dåkker har å fortelle. [:D]

kommer bare på en liten historie...

for noen år siden flyttet min søster inn sammen med mæ å barna,å en av de første dagene så va æ lenge våken,å kjedet mæ ganske så mye. sikkert litt over trøtt,klokken va blitt nesten halv 2.
æ gikk ut å tok en røyk,søster hadde ringt å sakt ho snart va hjemme. så æ sto på trappa å røyka å venta på ho. så hører æ noen som kommer gående rundt hjørnet på huset. å tenker jo med det samme at det e søster!
står å små fniser for mæ sjøl å finner en tom brus flaske som æ hiver rett foran beina hennes når ho kommer rundt hjørne...
men det va ikke min søster!
va en gammel gammel mann! [8|] sikkert i 80 år'a eller noe sånt...
mannen stopper opp å ser på mæ. æ roper å sier unnskyld,mente ikke hive den etter han.
mannen står bare der å ser veldig sinna ut... æ roper på nytt at det va ikke meningen. å at æ e lei for det.
den gamle mannen bare står der å ser på mæ å sier ikke noe...
lille mæ som aldri har sett mannen før bynner å bli så redd...
så kommer mannen plutslig gående rett mot mæ,opp på trappa å sier: ka du sier for noe?
han hadde ikke blitt skremt av tomflaska,heldigvis...
mannen va tunghørt å kunne ikke høre noe av det æ sa. så forklarte alt til han. han va vår nye nabo,å va like flaut å møte på han alle gangene etter det der....

rareste naboen æ har hadd, han sov på dagen å va våken hele natta. gift va han å,men på vinteren så ble søvnen hannes snudd fortalte han.
kunne våkne på natta å se han stå i hagen å stelle blomster,måkke snø... [:D]

Er det mulig....!!

ORIGINAL: hsm

Kommer ikke på noe særlig da, men en gang hadde vi besøk av et vennepar.
Jeg og mannen min var på kjøkkenet og lagde pizza. Venneparet syntes alltid
at vi hadde så mye rart på pizzaen, så denne gangen skulle vi lure de litt.
Jeg spurte mannen min om vi ikke skulle ha fiskepinner på pizzaen, og tok opp
en pakke fra fryseren mens venneparet så på. Jeg brukte jo så klart ikke
fiskepinnene på pizzaen. 10 min. før pizzaen var klar, måtte plutselig
venneparet reise hjem[8D]
Jeg spurte etter noen dager etterpå om de virkelig trodde at vi hadde
brukt fiskepinner, og joda de bet på den, det var derfor de reiste hjem, hehe.

En annen morsom historie som skjedde i dag. Jeg skrev en handlelapp til mannen
min hvor det stod:
always ultra normal pluss
melk

Han lurte på hva slags melk dette var, hehe

hahahahaha

Ikke ofte ei sitt å ler for meg sjøl, men no har ei gjort det mange ganger!![:D]
Gubben tror ei er blitt sprø!![8D][:D]

Kanskje noen som har lest dette på generelt før, men kan jo fortelle det her også!![8D]

Mitt aller første møte med festlivet!

Ei sku på bygdefest, vi satt heme hos meg og drakk før vi gikk ned i sentrum!!
På tur nedover snubla ei i mine egne ben, så ei gikk på tryne i asfalten og knuste deler av fortanna!![8D]
Men pyttsann, det bet ikke på meg!![:D]

Vel nede i sentrum, fant vi oss ett sted hvor vi kunne forsette drikkinga!!
Etter en stund klarte ei å sovne!![8D]
Når ei så våknet opp igjen var ei helt alene og det var så lyst ute, så ei var sikker på at ei hadde søvi til dagen etter!![;)]

Så ei ruslet no hemmat og gikk å la meg!![;)]

Dagen etter spør mamma om når ei kom hjem!!??
"En eller annen gang etter at festen var slutt!" svarer ei!![:)]

Så råflirer mamma og sier:

"Nei, du kom hjem 20 minutter før festen begynte du!"[8D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Ikke ofte ei sitt å ler for meg sjøl, men no har ei gjort det mange ganger!![:D]
Gubben tror ei er blitt sprø!![8D][:D]

Kanskje noen som har lest dette på generelt før, men kan jo fortelle det her også!![8D]

Mitt aller første møte med festlivet!

Ei sku på bygdefest, vi satt heme hos meg og drakk før vi gikk ned i sentrum!!
På tur nedover snubla ei i mine egne ben, så ei gikk på tryne i asfalten og knuste deler av fortanna!![8D]
Men pyttsann, det bet ikke på meg!![:D]

Vel nede i sentrum, fant vi oss ett sted hvor vi kunne forsette drikkinga!!
Etter en stund klarte ei å sovne!![8D]
Når ei så våknet opp igjen var ei helt alene og det var så lyst ute, så ei var sikker på at ei hadde søvi til dagen etter!![;)]

Så ei ruslet no hemmat og gikk å la meg!![;)]

Dagen etter spør mamma om når ei kom hjem!!??
"En eller annen gang etter at festen var slutt!" svarer ei!![:)]

Så råflirer mamma og sier:

"Nei, du kom hjem 20 minutter før festen begynte du!"[8D]

haha, skal ikke være lett å vite hvor lenge man har sovet når man sovner ute

Back
Topp