Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da skal du se at det går så bra såMå være samme grunnen her også da! Eldste hadde også kolikk og vi var ikke gift. Satser på det skal gå greit nå med nr 3 da, får nå er jeg gifthehehe
Hehe! Ja det belager jeg meg på nåNei da skal du se at det går så bra så![]()
En venninne av meg hadde alt for mye melk, og pumpet og la i fryseren i tillegg til fullamming. Snakket med hs om dette, og sa at nå var fryseren full, og nå var hun nødt til å begynne å kaste noe av melka. Da sa hs at det måtte hun ikke gjøre, hun kunne bare lage vafler av melka!!!!
Min venninne var ikke så veldig enig i det kan man si![]()
er det mulig!!![]()
Bekymringsmelding til kommunenHar ikke hatt noe problem med hs på første. Men om jeg skulle få ei helt sinnssyk ei på neste, som mener at ungen skal ligge å skrike alene, man skal slanke babyen osv. Hvor melder man ifra om sånt?
Hi hi hi herregud!En venninne av meg hadde alt for mye melk, og pumpet og la i fryseren i tillegg til fullamming. Snakket med hs om dette, og sa at nå var fryseren full, og nå var hun nødt til å begynne å kaste noe av melka. Da sa hs at det måtte hun ikke gjøre, hun kunne bare lage vafler av melka!!!!
Min venninne var ikke så veldig enig i det kan man si![]()
Atte hva hæ?Datteren min hadde kolikk og gråt seg igjennom hver natt (vi sov på skift). Jeg tok dette opp med hs og hun svarte at det var vanlig at unge mødre fikk barn med kolikk. Så kanskje det var blandinga av min unge alder og det at jeg og bf ikke var gift som utløste kolikken![]()
hs kom aldri på hjemmebesøk og jeg måtte selv ringe opptil flere ganger for å få time etter at datteren min ble født.
På helsestasjonen her var det en suuur hs og en super blid og positiv en. satt å håpa på hu søte snille hver gang jeg var der.. men selvfølgelig fikk jeg ikke hu![]()
Tror det var mest utslagsgivende at du ikke var giftDatteren min hadde kolikk og gråt seg igjennom hver natt (vi sov på skift). Jeg tok dette opp med hs og hun svarte at det var vanlig at unge mødre fikk barn med kolikk. Så kanskje det var blandinga av min unge alder og det at jeg og bf ikke var gift som utløste kolikken
hs kom aldri på hjemmebesøk og jeg måtte selv ringe opptil flere ganger for å få time etter at datteren min ble født.
På helsestasjonen her var det en suuur hs og en super blid og positiv en. satt å håpa på hu søte snille hver gang jeg var der.. men selvfølgelig fikk jeg ikke hu![]()
Er det mulig!! Godt du fikk en annen helsesøsterPå første kontrollen etter at vi kom hjem fra sykehuset med vår premature baby ble vi møtt av en eldre helsesøster. Overlegen på nyfødtposten og kontaktsykepleieren vår mente jeg hadde en fødselsdepresjon og sa jeg skulle ta det opp med hs for hjelp videre og jeg tok det opp, ca sånn her ble det;
Meg: "bla,bla,bla -så sa legen at jeg mest sannsynlig har en fødselsepresjon og ba meg snakke med deg om hva jeg gjør videre"
Hs: "vel, barnet er stelt og virker fornøyd og du ser ikke ukomfortabel ut med barnet, så derpresjon er det nok ikke"
Meg: ".............." *prøver å ymte frampå at det kanskje ikke er heelt sånn det fungerer selv om det selvfølgelig finnes slike tilfeller også*
Hs: *er helt ferdig med den saken -takk og farvell velkommen igjen-
Vi så aldri noe mer til denne helsesøstra (heldigvis), det viste seg at hun var vikar for vår egentlige hs som tok meg mye mer seriøst og kanskje er en smule mer oppdatert
Nå i ettertid syns jeg episoden er morsom, men da det skjedde var det ikke fullt så gøy![]()
Jeg fikk kjeft av helsesøster jeg. Datteren min fikk to vaksiner på rad (var det 1års kontroll mon tro?) Og begynte å gråte etter den siste vaksinen. så jeg trøstet henbe, helt rolig og sa at det går bra osv - noe jeg føler alle mødre ville gjort. da fikk jeg kjeft for at jeg trøstet fordi jeg bygget opp til at det var greit å gråte og at det var så synd på henne. Så sa hun til og med Til jenta mi, ganske strengt, slutt å gråt, nå er det nok! Til og med pappaen reagerte . Ble så satt ut at jeg ikke klarte å si noe. Men jeg tok det videre![]()
Jeg fikk kjeft av helsesøster jeg. Datteren min fikk to vaksiner på rad (var det 1års kontroll mon tro?) Og begynte å gråte etter den siste vaksinen. så jeg trøstet henbe, helt rolig og sa at det går bra osv - noe jeg føler alle mødre ville gjort. da fikk jeg kjeft for at jeg trøstet fordi jeg bygget opp til at det var greit å gråte og at det var så synd på henne. Så sa hun til og med Til jenta mi, ganske strengt, slutt å gråt, nå er det nok! Til og med pappaen reagerte . Ble så satt ut at jeg ikke klarte å si noe. Men jeg tok det videre![]()