Hva er det rareste du har gjort i halvsvima på grunn av lite søvn?

Prøvde febrilsk å putte smokken inn i munnen til ungen, men munnen åpnet seg jo ikke, så jeg dyttet og dyttet...så ser jeg at jeg prøver dytte smokken inn i munn på 10 åringen mens mini sto siden av å så på TV.

Jeg har prøvd å ta smukken i øret både på baby og på mannen :angelic:

Uff jeg har gjort ting som kunne ha gått skikkelig dårlig men heldigvis gikk det bra.
Jeg satt min nyfødte baby i barnesete, satt sete i bilen, kjørte men glemte å feste sete med belte.. det var før basen kom inn i bilde..
Jeg gikk tur med hunden vår satt hunden i gangen, så dro til ett kjøpesenter for å spise lunsj og shoppe litt. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt å lukke ytterdøren så den hadde stått åpen i 5 timer. Heldigvis lå hunden i gangen og hadde vett på å ikke stikke av, og ingen hadde tatt med seg alt vi Eide:p
Så har jeg lagt lommeboka i kjøledisken på butikken, jeg har lagt igjen bilnøklene i prøverommet osv osv.
Dette viser jo hvor skadelig lite søvn er på kroppen vår ;)

Mannen min lot ytterdøren vår stå åpen på julaften, var ganske kaldt i huset da vi kom hjem!

Skulle lage eggerøre, så sto jeg og knuste egg, heiv egget i boss og skallet i bollen..

Har og kjørt forbi barnehagen og fortsatt til jobb ett par ganger, eller glemt å stoppe på skolen til eldste og kjørt til barnehagen:angelic:

Mannen min har flere ganger glemt å lukke døren, og glemmer at vi har hund!
Han har løpt til isbilen for å kjøpe is, og da får hunden seg en fin tur ut alene i samme slengen.

Sist var i går, da lå jeg og sov, så plutselig dinger naboen på, der sto han med hunden vår i armene!
Mannen hadde vært så opptatt med å få seg og ungene ut døren at hunden ble helt glemt:angelic:

Kanskje ikke det rareste, men i dag glemte jeg å gå av bussen på rett stoppeplass:p

Putta eplene i en tilfeldig kjøkkenskuff (leta lenge etter den), sier feil navn og ord heeeele tiden (kan komme så mye rart ut av munnen min at det henger ikke på greip!). Og om natta er jeg helt surrete. Holdt på å sovne igjen etter en amming ei natt og bråvåkna da mannen snudde seg i senga fordi jeg var sikker på at han løfta med seg guttungen og slengte han over seg. Jeg kasta meg etter for å «redde» han, men han lå jo ikke en gang i senga vår xD

Har gått på matbutikken, betalt for varene og så gått hjem uten å ta med meg varene mine som lå igjen i butikken :wacky:
Det har jeg prøvd på flere ganger, men de ansatte i butikken har oppdaget det i tide hver gang heldigvis ^^

Jeg skjelte ut mannen en natt da han kom for å avlaste meg da lillejenta ikke ville sove. Jeg var visst veeeeldig ufin :oops:

Er vel mest der at jeg glemmer hva jeg skulle hele tiden. Bare stopper opp og blir stående å stirre. Også blir jeg ekstra klossete. I går klarte jeg å slå bildøra midt i mitt eget tryne :o

Er vel mest der at jeg glemmer hva jeg skulle hele tiden. Bare stopper opp og blir stående å stirre. Også blir jeg ekstra klossete. I går klarte jeg å slå bildøra midt i mitt eget tryne :eek:
Å det er så vondt det :eek:

Er vel mest der at jeg glemmer hva jeg skulle hele tiden. Bare stopper opp og blir stående å stirre. Også blir jeg ekstra klossete. I går klarte jeg å slå bildøra midt i mitt eget tryne :eek:
Jeg klarte å slå bakluka i mitt eget hode når jeg skulle lukke den, aner fortsatt ikke hvordan jeg fikk det til :hilarious:

Glemte hunden utenfor butikken en gang, og sprang så fort jeg kunne tilbake for å hente han. Der satt han og bare så fornærma ut :facepalm:

Stått utenfor i typ 5 min og banna fordi jeg ikke klarte å låse opp huset. Brukte bilnøklelen, som har sånn trykknapp....

Kaster asjetter i søpla og legger matrester i kjøleskapet

Skifta i garderoben på jobb, tok på meg utesko og jakka mi og var på vei til å gå hjem, oppdaga i tide at jeg ikke hadde tatt på bukse..

Fikk ikke kaffifilterdelen til å passe på kaffitrakteren og var passe oppgitt. Jeg hadde satt filteret med kaffipulver oppi ei glasskål (som så klart ikke passa på trakteren), og lagt druer i den plastdelen som kaffifilteret skal oppi... besøket fikk seg en god latter i det minste.

Skal sies at jeg jobber en del nattevakter, så ikke alt kan skyldes på søvnmangel pga småbarn heller:hilarious:

Å det er så vondt det :eek:

Jeg klarte å slå bakluka i mitt eget hode når jeg skulle lukke den, aner fortsatt ikke hvordan jeg fikk det til :hilarious:

Hadde på meg briller som beskyttet litt da, om ikke hadde jeg nok hatt en fin blåveis :o hehe

Huff, bakluka i hodet er ikke noe særlig det heller nei. Nå har jeg automatisk bakluke, så skal godt gjøres der, men jeg er helt rå på å skalle i skapdører osv

Hadde på meg briller som beskyttet litt da, om ikke hadde jeg nok hatt en fin blåveis :eek: hehe

Huff, bakluka i hodet er ikke noe særlig det heller nei. Nå har jeg automatisk bakluke, så skal godt gjøres der, men jeg er helt rå på å skalle i skapdører osv
Jeg er også veldig flink til slike ting, jeg er virkelig en klumsete person :p

Back
Topp