Hva er det rareste du har gjort i halvsvima på grunn av lite søvn?

Ikke i bruk

Forumet er livet
En god natts søvn kan være mangelvare når man er småbarnsforeldre, eller hva?
Har du gjort noen sprøe ting som følger av for lite søvn?

Dette er ikke en rar ting som man kan le av, dette var en ubehagelig opplevelse. Men da eldste var liten og jeg enda ammet litt, så brukte jeg nesesprayen for utdrivning. Frøkna på da 4mnd var forkjølet og jeg sprayet litt med saltvannsspray.

Gikk i kjøleskapet på natta, fant en nesespray og ga henne. Fant ut etterpå at det var den til meg selv jeg hadde gitt, og fikk litt småpanikk. Ringte giftsentralen for å høre hva jeg skulle gjøre, og de beroliget meg med at det kom til å gå helt fint.
Frøkna kastet opp en gang, men ellers ingen reaksjoner. Den følelsen der! :wideyed:

Prøvde febrilsk å putte smokken inn i munnen til ungen, men munnen åpnet seg jo ikke, så jeg dyttet og dyttet...så ser jeg at jeg prøver dytte smokken inn i munn på 10 åringen mens mini sto siden av å så på TV.

Skulle drikke fra et glass vann, helte hele glasset i ansiktet mitt. Glemte å gape gitt:hilarious:

Prøvde febrilsk å putte smokken inn i munnen til ungen, men munnen åpnet seg jo ikke, så jeg dyttet og dyttet...så ser jeg at jeg prøver dytte smokken inn i munn på 10 åringen mens mini sto siden av å så på TV.
Hva sa 10åringen?:hilarious:

Pussa tennene med rompesalven inotyol :wtf:
Drukket fra zaloflasken, istedenfor vannglasset ved siden av jeg ordna meg.
Laget matpakke, og la bare matboksen i veska mi tom. Brødskivene lå igjen på benken :knegg: :oops:
Gjentatte ganger satt på stekeovn, men glemt å vri på temperatur hjulet.
Helte cola zero istedenfor melk i flaska til lillegutt :eek: oppdaget det raskt da «Øøh , hvorfor er melka svart ?»

Pussa tennene med rompesalven inotyol :wtf:
Drukket fra zaloflasken, istedenfor vannglasset ved siden av jeg ordna meg.
Laget matpakke, og la bare matboksen i veska mi tom. Brødskivene lå igjen på benken :knegg: :oops:
Gjentatte ganger satt på stekeovn, men glemt å vri på temperatur hjulet.
Helte cola zero istedenfor melk i flaska til lillegutt :eek: oppdaget det raskt da «Øøh , hvorfor er melka svart ?»
Her var det mange bra :hilarious:

Uff jeg har gjort ting som kunne ha gått skikkelig dårlig men heldigvis gikk det bra.
Jeg satt min nyfødte baby i barnesete, satt sete i bilen, kjørte men glemte å feste sete med belte.. det var før basen kom inn i bilde..
Jeg gikk tur med hunden vår satt hunden i gangen, så dro til ett kjøpesenter for å spise lunsj og shoppe litt. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt å lukke ytterdøren så den hadde stått åpen i 5 timer. Heldigvis lå hunden i gangen og hadde vett på å ikke stikke av, og ingen hadde tatt med seg alt vi Eide:p
Så har jeg lagt lommeboka i kjøledisken på butikken, jeg har lagt igjen bilnøklene i prøverommet osv osv.
Dette viser jo hvor skadelig lite søvn er på kroppen vår ;)

Veel, kjørt med lommeboka på taket (veldig lur plass å legge fra seg ting når du skal sette barnet inn i bilen)
Skulle slå ut et glass vann i vasken, tømte det i boss
Funnet osten i brødskuffen og brødet i kjøleskapet osv
Kjørt ens ærend på butikken for å handle, men tar meg selv i å kjøre rett forbi osv
Kaller gutten for det hunden heter og ovendt :rolleyes:

Rydder bort bøker inn i fryseboksen, gått til bussen midt på natta en fridag for "skulle på jobb", tatt ting på butikken og lagt i veska mi og bare gått fått panikk når jeg oppdaget det.

Back
Topp