Hva er det rareste du har gjort i halvsvima på grunn av lite søvn?

Jeg ga en gang ett av barna brus på tåteflaske om natta istedenfor melk... oppdaget det heldigvis for det var for sent. Hadde tatt seg ut å gi en 6 uker gammel baby det. [emoji23] glemmer aldri den natten der...

[emoji23][emoji23]
Du hadde sikkert merka det fort uansett [emoji28] Vet ikke hvor populært brus er hos de ALLER yngste gitt [emoji28]
 
Rart...nei tror ikke det. Bli sint for bagateller. Gråte uten "grunn".
 
Når jeg skal lage flaske til lille på natta så har jeg kokt, nedkjølt vann stående i kjøleskapet som jeg varmer i mikro før jeg blander i mme. I natt klarte jeg å sette mitt eget glass med pepsi max i mikroen i stedet for flasken hennes ;)

[emoji23] Nice one!
 
Jeg tror at jeg har fortrengt det verste.

Jeg har flere ganger handlet for så å finne ut at jeg la ifra meg lommeboka hjemme. Har lagt nøkler, mobiler og fjernkontroller i fryser og kjøleskap.

En natt jeg skulle mate minsten bommet jeg på senga, og smalt nesa med full kraft i veggen. Senga hans sto rett ved siden av vår, så jeg har faktisk gått rundt den.

En annen natt kjeftet jeg mannen huden full for å ha lagt seg oppå babyen. Han lå fint i sin egen seng.
 
Det må være da lillesnupp og katten lå side om side i babygymmen, og jeg tok med meg katten for å kle på dress og komme meg ut på trilletur..
 
Da vi fikk nr 2 var enda nr 1 våken utallige ganger på natta, i allefall ei natt jeg sikkert var langt på minussiden med søvn hadde jeg hentet nr 2 for å amme han. Da jeg skulle legge han tilbake i senga hadde jeg lakt han på gulvet fremfor klesskapet, selv hadde jeg krøpet tilbake i senga og sovnet :singing::eek: Hadde nok ikke sovet mange sek før jeg våknet av en gråtende baby men kunne ikke begripe hvor i all verden han var :wacky::wacky::wideyed:
 
Nja. Ikke så lenge siden heller gitt dette.

Sovna på sofaen og hadde en alarm på 19. Sånn i tilfelle jeg sovna. For da skulle jeg minne barna på å lage kveldsmaten sin.

Alarmen gikk og jeg roper ut hvorfor de ikke har kledd seg?

Begge ser rart på meg og spør hvorfor det?

- Dere skal jo på skolen!

Nei svarer de. Det er søndag mamma.

- Å ja! Jammen... Hvorfor er jeg nede og våken da når dere er her nede og ordner dere selv da? Går opp og sover litt til jeg.

Så gikk jeg opp i senga mi og la meg.

Ungene så rimelig forvirra ut... For jeg var i mitt hode søndags morgen da plutselig.

Jeg lå i 10 minutter tom før jeg kom på at det var kveld og de måtte ha mat før sovetid [emoji56]

Somla meg ned igjen til to forvirra barn. Som muligens tenkte jeg var gal også
 
Mens jeg satt og leste denne tråden kom jeg til å tenke på hvor jeg la baconet jeg kjøpte tidligere i dag. Sjekket kjøleskapet, men ingen bacon der. Lette meg videre gjennom håndveske og diverse handleposer, og fant det til slutt i en pose som inneholdt diverse julegaver. Hadde tatt seg ut om det havnet surt bacon under treet, så takk til trådstarter som fikk avverget det ved å minne meg på baconet ;)o_O
 
En uke etter fødselen var jeg å handlet..
handlet varer for nesten 1000,- kr. Betalte for varene og gikk.. kassadamen ropte etter meg; "skal du ikke ha med deg varene? " jeg såg vare dumt på henne, skjønte ikke hva hun mente med det samme... var helt fjern :p
 
Jeg har tydeligvis hatt mange rare telefon samtaler i halvsøvne. Gjort mange avtaler som jeg ikke ante om etterpå. En gang hadde jeg vist kjefta en telefon selger huden full, at det mått være måte på å vekke meg på denne tida av døgnet. Det var da kl 10 på en lørdag..
Og dattera hadde fortalt etterpå at jeg hadde sagt det stygge ordet MANGE ganger :facepalm::sorry::eek:

Eller bytta om på ting, melka i skapet og knekkebrødet i kjøleskapet. Prøvde å betale med NAF kortet på butikken:rolleyes:
 
Back
Topp