Hva er det rareste du har gjort i halvsvima på grunn av lite søvn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Jeg ga en gang ett av barna brus på tåteflaske om natta istedenfor melk... oppdaget det heldigvis for det var for sent. Hadde tatt seg ut å gi en 6 uker gammel baby det. [emoji23] glemmer aldri den natten der...

[emoji23][emoji23]
Du hadde sikkert merka det fort uansett [emoji28] Vet ikke hvor populært brus er hos de ALLER yngste gitt [emoji28]

Rart...nei tror ikke det. Bli sint for bagateller. Gråte uten "grunn".

Når jeg skal lage flaske til lille på natta så har jeg kokt, nedkjølt vann stående i kjøleskapet som jeg varmer i mikro før jeg blander i mme. I natt klarte jeg å sette mitt eget glass med pepsi max i mikroen i stedet for flasken hennes ;)

[emoji23] Nice one!

Jeg tror at jeg har fortrengt det verste.

Jeg har flere ganger handlet for så å finne ut at jeg la ifra meg lommeboka hjemme. Har lagt nøkler, mobiler og fjernkontroller i fryser og kjøleskap.

En natt jeg skulle mate minsten bommet jeg på senga, og smalt nesa med full kraft i veggen. Senga hans sto rett ved siden av vår, så jeg har faktisk gått rundt den.

En annen natt kjeftet jeg mannen huden full for å ha lagt seg oppå babyen. Han lå fint i sin egen seng.

Det må være da lillesnupp og katten lå side om side i babygymmen, og jeg tok med meg katten for å kle på dress og komme meg ut på trilletur..

Da vi fikk nr 2 var enda nr 1 våken utallige ganger på natta, i allefall ei natt jeg sikkert var langt på minussiden med søvn hadde jeg hentet nr 2 for å amme han. Da jeg skulle legge han tilbake i senga hadde jeg lakt han på gulvet fremfor klesskapet, selv hadde jeg krøpet tilbake i senga og sovnet :singing::eek: Hadde nok ikke sovet mange sek før jeg våknet av en gråtende baby men kunne ikke begripe hvor i all verden han var :wacky::wacky::wideyed:

Nja. Ikke så lenge siden heller gitt dette.

Sovna på sofaen og hadde en alarm på 19. Sånn i tilfelle jeg sovna. For da skulle jeg minne barna på å lage kveldsmaten sin.

Alarmen gikk og jeg roper ut hvorfor de ikke har kledd seg?

Begge ser rart på meg og spør hvorfor det?

- Dere skal jo på skolen!

Nei svarer de. Det er søndag mamma.

- Å ja! Jammen... Hvorfor er jeg nede og våken da når dere er her nede og ordner dere selv da? Går opp og sover litt til jeg.

Så gikk jeg opp i senga mi og la meg.

Ungene så rimelig forvirra ut... For jeg var i mitt hode søndags morgen da plutselig.

Jeg lå i 10 minutter tom før jeg kom på at det var kveld og de måtte ha mat før sovetid [emoji56]

Somla meg ned igjen til to forvirra barn. Som muligens tenkte jeg var gal også

Mens jeg satt og leste denne tråden kom jeg til å tenke på hvor jeg la baconet jeg kjøpte tidligere i dag. Sjekket kjøleskapet, men ingen bacon der. Lette meg videre gjennom håndveske og diverse handleposer, og fant det til slutt i en pose som inneholdt diverse julegaver. Hadde tatt seg ut om det havnet surt bacon under treet, så takk til trådstarter som fikk avverget det ved å minne meg på baconet ;)o_O

En uke etter fødselen var jeg å handlet..
handlet varer for nesten 1000,- kr. Betalte for varene og gikk.. kassadamen ropte etter meg; "skal du ikke ha med deg varene? " jeg såg vare dumt på henne, skjønte ikke hva hun mente med det samme... var helt fjern :p

Jeg har tydeligvis hatt mange rare telefon samtaler i halvsøvne. Gjort mange avtaler som jeg ikke ante om etterpå. En gang hadde jeg vist kjefta en telefon selger huden full, at det mått være måte på å vekke meg på denne tida av døgnet. Det var da kl 10 på en lørdag..
Og dattera hadde fortalt etterpå at jeg hadde sagt det stygge ordet MANGE ganger :facepalm::sorry::eek:

Eller bytta om på ting, melka i skapet og knekkebrødet i kjøleskapet. Prøvde å betale med NAF kortet på butikken:rolleyes:

Back
Topp