Hva er det rareste du hadde med deg i fødebagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Tja, hva var rarest egentlig? :P Loveheartsene og julebrusen som vi ikke fikk i oss før vi skulle hjem fra barsel, kanskje ;)

Vel på vei til Sykehuset så mente både jeg og mamma at vi måtte stoppe på butikken. Så vi kjøpte inn proviant til å vare sikkert en uke :P her kommer vi og skal føde med 2 rema 1000 poser :)

Hehe, puta mi :P
Klarer ikke å sove noen plasser uten den, så den er med på mine overnattingsturer.
Så litt komisk ut der e sto på trappa til sykehuset med puta under arma og rier.

Skolebøker. Hadde planer om å gjøre siste innspurt av bacheloroppgaven min. Ble ikke åpnet for å si det slik :p

Hadde virkelig ikke bruk for stringtrusene, rettetanga og sminke :p

Rareste her var i overkant med sminke...stappafull toalettveske. Eneste jeg brukte var litt mascara dagen vi reiste hjem:)

En pose med gifler:P (sånne små kanelboller) tenkte på forhånd at det sikkert var godt med litt ekstra energi under fødselen, men det var det siste jeg kunne tenkt på!!

En flaske ublandet saft derimot var fantastisk, og når jordmor blandet en flaske til meg rett etter fødsel og hadde masse isbiter i så var det helt nydelig:-)

Tja det rareste må ha hvert dataen min men i mangel på nettbrett måtte den være med :-P
Ble brukt en del da på barsel ;-)
Mannen ville jo se sin datter på Skype ;-)

Hadde med en cd med musikk å føde til som jeg hadde lasta med,det trengtes jammen for jeg lå 5 dager i i gangsatt fødsel til sammen ;)

Kan ikke komme på noe rart! :-p hadde bare med ting som ble brukt! Eller, hadde med en drøss med truser, men det ble ikke brukt! Nettingtrusene på sykehuset var mye bedre! :-p

Donaldkryssord til samboer, så han hadde noe å gjøre når eg var i lystgasshimmelen. :)

Dasspapir. Alle sier man må ha med dasspapir.. Og bind! Jeg banner på at fødeavdelingen er bygd opp av dasspapir og bind! Så det var bare teit å ta med ;)
Ha ha ha!

Back
Topp