Hva er det pinligste du har opplevd?

Escuro

Forumet er livet
Lurer litt på hva DERE har vært ute for. Jeg vet så altfor godt hva jeg skulle ha trykket "undo" på. Og det er en busstur med guttungen min da han var 1,5-2 år gammel...

Gutten min er 7 år nå, og like interessert i fisk som da han var et par år gammel. Nå klarer han i det minste å uttale det riktig... [&:]
Vi bodde på Sotra, en øy utenfor Bergen. Dette var våren 2004, gutten min ble 2 år samme sommer. Han var helt oppslukt av fisker, og jeg tegnet en del til ham, og endte opp med en tatovering på håndleddet mitt av en gal piraya...

Guttungen elsket denne fisken mer enn noe annet.

Så satte vi oss en dag på bussen inn til byn. Jeg lot guttungen få vindusplassen så jeg hadde ham under oppsikt og han ikke kunne løpe noe sted. Det var en riktig så vakker dag, med blå himmel og glitrende sjø, og guttungen min stirret tomt ut vinduet før fokuset hans omsider falt på sjøen, idet vi kjørte over Sotrabroen. Og hva bor i sjøen...? Joda. Fisk. Og ganske så mange av dem. Jeg vet ikke om det var glitringen i sjøoverflaten som fanget interessen hans, eller hva det var, men plutselig brøler ungen ut i hele bussen "MASSE FITTEEEEEE!!!!!!" (Jepp, han klarte ikke si 'fisk').
Jeg rakk knapt tenke 'ooops', samt observere at folk begynte å snu seg, før guttungen kaster seg rundt og peker i fanget mitt, hvor armen med tatoveringen ligger, og skriker ut "Mamma STOOOOOR fitte deeeeeer!!!!"

Åh herreguuuuuuuud!!! Eneste jeg klarte få frem, var et desperat og hvesende "FISK! Det heter FISK!!" (Som om "fiskelukt down there" er noe bedre, jah. Vet nok hva folk tenke. Og alle de blikkene... Djeeeez!!!)

Vel, noen som kan trøste meg med en verre story? Og om noen her inne tilfeldigvis kjørte med samme buss: Nå vet dere iallfall sannheten. Jeg har IKKE stor... Jah.

He he he [:D] Tror jeg hadde hatt ganske mye underholdning om jeg hadde sett deg gå på trynet [:D] Knyttet du sammen feil skolisser??

[&:]Ble innlagt på sykehus som 18 åring ,med sterke smerter i underlivet.. Kom en lege som skulle ta UL av underlivet. Så sitter/ligger man der da,med over 40 i feber og mensen i tillegg. Så sier sykepleieren som er der - "Nå kom studentene inn." Og jeg hører "Hei XXX,er det du som har blitt så syk?". Der står den dritkjekke kameraten til storebroren min som jeg knapt kunne se på uten å rødme...
Lekkert ja[8D]

Hadde med broderen i pirbadet når han var 3-4 år.

Han pekte på ei høygravid dame mens han sa HØYT til meg "*navnet mitt* sje kor feit hu e da!", ble passe flau å sa til han at sånt sier man ikke, og dama er ikke tjukk men har stor mage fordi det er en baby i den.

Når vi gikk til dusjen så han ei dame som da var stor, pekte på hu mens han ropte "Enn hu da *navnet mitt* har i baby i magen eller er hu bare feit?"[&:]

ORIGINAL: Hønni Bønni

[&:]Ble innlagt på sykehus som 18 åring ,med sterke smerter i underlivet.. Kom en lege som skulle ta UL av underlivet. Så sitter/ligger man der da,med over 40 i feber og mensen i tillegg. Så sier sykepleieren som er der - "Nå kom studentene inn." Og jeg hører "Hei XXX,er det du som har blitt så syk?". Der står den dritkjekke kameraten til storebroren min som jeg knapt kunne se på uten å rødme...
Lekkert ja[8D]

AIIIIIII!!!!! Den der er kjip, da! Djeeez, det er jo ille nok at fremmede skal se på deg, oom ikke det plutselig skal dukke opp bekjente også [&:] Tror jeg hadde begynt å gråte da [:D]

Huff. Jeg gjorde noe dritpinlig en gang. Men det er ikke så morsomt egentlig. Mer tragikomisk.

Jeg var i begravelse til faren til daværende kjæreste. Han hadde tatt livet av seg og etterlot seg tre barn og kone.

Da vi skulle kondolere til familien på slutten av begravelsen var jeg så nervøs! Da jeg kom til enken klarte jeg å si "gratulerer" istedetfor "kondolerer"....[X(][:o][:o][:o]

ORIGINAL: Helene Smurfemor
Da vi skulle kondolere til familien på slutten av begravelsen var jeg så nervøs! Da jeg kom til enken klarte jeg å si "gratulerer" istedetfor "kondolerer"....[X(][:o][:o][:o]

Auuuiiiee!!![&:]

når eldste mann var 2 år,så skulle vi i kirka på julaften.. og der var det noen mørkhuda mennesker.. Så gutten reiser seg opp på benken der vi sattog ropte:"mamma,se de der da. de har bæsj i ansiktet!"[8D]

ORIGINAL: annika_27

når eldste mann var 2 år,så skulle vi i kirka på julaften.. og der var det noen mørkhuda mennesker.. Så gutten reiser seg opp på benken der vi sattog ropte:"mamma,se de der da. de har bæsj i ansiktet!"[8D]

Gullkorn fra barnemunn [;)] Uff, slikt er så flaut!

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Hønni Bønni

Lekkert ja[8D]

Den er flau ja! Stakkars deg!

[8D]Er en grunn til at jeg husker den ennå ja.. Det er 21 år siden nå ,og kompisen til brodern er blitt plastisk kirurg.
(Og jeg hadde bukhinnebetennelse den gangen. Men jeg kan fortsatt ikke se ham(legekompisen) uten å tenke på den gangen... Godt jeg ikke ser ham ofte!)

Tror vel det pinligste jeg har gjort var da vi hadde gym i 10 klasse... Vi pleide å være to klasser sammenslått.
Så der lå vi da rundt 30 stykker på gulvet å skulle sa sit ups med læreren i fronten.. Jeg lå ganske langt forrand.

Plutselig når jeg skal ta litt i på den ene kommer en ganske høylydt *Promp* [X(] Heldigvis var det ikke alle som hørte den, men tydeligvis læreren for han klarte nemlig ikke telle uten å bryte ut fnising/latter et par ganger etterpå[:-]

Hehehe, KLASSIKER [:D]

ORIGINAL: Maryan84

Har en historie som mamma har fortalt. [8D]
Mamma har en lillebror som er 7 år yngre enn henne.

De skulle ta byssen inn til sentrum sammen med moren sin (min mormor). Idet de går på bussen ser onkelen min en veldig fet dame sitter der på bussen. Hun bruker nesten 2 seter.
Høyt og tydelig spør onkelen min moren sin: "Mamma, må hun betale for to plasser?"

Må tilføye at dette hende rundt 1960...

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Huff. Jeg gjorde noe dritpinlig en gang. Men det er ikke så morsomt egentlig. Mer tragikomisk.

Jeg var i begravelse til faren til daværende kjæreste. Han hadde tatt livet av seg og etterlot seg tre barn og kone.

Oh my god... sorry, men jeg ler!

Det pinligste i nå tid som jeg kommer på var på sykehuset etter vesla ble født..
Hun lå på nyfødten og jeg lå på barsel så fikk vi lige på sån foreldre rom og flere ganger klarte jeg og gå fra nyfødten og til rommene  med toppen under puppa sån at bh vistes, mange glana men jeg tenkte det var fordi jeg var så veldig rundt pga av vannet jeg hadde i kroppen  hehe, typen måtte si i fra flere ganger at jeg måtte kle på meg ortlig etter og ha amma :P, jeg var skikkelig sliten og hadde veldig til amme tåke da,hehe

Vi var i dåp og presten sto med ryggen til.
Ungen min sto oppreist for å få med seg ting, men hu roper også ut:
"Mamma, mannen er sint på meg, han vil ikke se på meg den mannen!"

Folk ler.. Jeg bare "Nå må vi være stille, og mannen er ikke sinna, han må stå sånn litt først, han snur seg snart"

Presten snur seg... Han hadde litt skjegg også ja.. [8D]

Ungen min:
"MAMMA!!! DET ER JO JESUS SOM VAR SÅ SINNA PÅ MEG JO!!! DET HADDE HAN IKKE LOV TIL!!!"

Herregud som folk i kirka lo ja [8|][8D][:D]

ORIGINAL: BlackLady

Vi var i dåp og presten sto med ryggen til.
Ungen min sto oppreist for å få med seg ting, men hu roper også ut:
"Mamma, mannen er sint på meg, han vil ikke se på meg den mannen!"

Folk ler.. Jeg bare "Nå må vi være stille, og mannen er ikke sinna, han må stå sånn litt først, han snur seg snart"

Presten snur seg... Han hadde litt skjegg også ja.. [8D]

Ungen min:
"MAMMA!!! DET ER JO JESUS SOM VAR SÅ SINNA PÅ MEG JO!!! DET HADDE HAN IKKE LOV TIL!!!"

Herregud som folk i kirka lo ja [8|][8D][:D]

Det må ha vært når jeg hadde sex med en venn (ble kjæreste et års tid etter) og broren min kom inn midt under akten [X(]

Jeg var 15, broren min 12 [&o]

Back
Topp