Hva er det meste slitsomme med å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Definitivt kvalmen for min del. Var 100% sykemeldt i 5 uker. Bedre nå, men er tøft å holde seg ajour på jobb. Føler jeg er en byrde hjemme også, for mannen får alt husarbeidet i tillegg til at han må stelle med meg. 15+3 i dag, håper å kunne spise normalt igjen snart.

Den dårlige søvnen! Og det å være sliten og trøtt hele tiden!

Det som er slitsomt her er at forholdet henger i en tynn tråd, og jeg venter 4.mann noe som ikke var planlagt. Jeg kjenner at det er slitsomt å prøve å vær glad for å være gravid når jeg ikke klarer det. Beklager klagingen!
Hvis du ikke kan klage her, hvor skal du klage da?!? Det høres tungt ut, håper du har noen du kan lette hjertet til :happy:

Halsbrann og ikke kunne trene like mye styrke som jeg pleier.

Det mest slitsomme med å være gravid er å ha barn [emoji28]. Dette svangerskapet kan ikke sammenlignes med det første, da jeg kunne slappe av når jeg ville.

Det å være konstant sulten samtidig som du er skikkelig matlei. Kvalmen og bekymringene for om alt står bra til med den lille spiren[emoji173]️[emoji42]

Det mest slitsomme med å være gravid er å ha barn [emoji28]. Dette svangerskapet kan ikke sammenlignes med det første, da jeg kunne slappe av når jeg ville.

Word! Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor sliten jeg er denne gangen...

• Liker
Reactions: Isa
Back
Topp