Hva er det meste slitsomme med å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Både kvalmen og trøttheten. Kvalmen gjør at jeg sliter med å sove om natten, så jeg blir enda trøttere om dagen. Trøttheten gjør det forferdelig tungt på jobb, ligger langt etter med alt jeg skal gjøre og begynner å få en del sure kommentarer og kjeft for det. Når jeg kommer hjem fra jobb orker jeg ikke noe som helst, og ingenting er gøy når man er kvalm og uggen.

13+0 i dag, og ingen tegn til bedring. Formen går opp og ned, og i går var en dårlig dag.

Kvalme og oppkast. For ikke å snakke om halsbrann... [emoji13]

Akkurat nå er det trøttheten. Dødssliten før klokka åtte på kvelden. Lite Morro når senvaktene går i ett til klokka ti...

Tror kvalmen må være det som har vært mest slitsomt. Eller manglende matlyst. Blir helt ute av det :P Men nå er jeg heldigvis mye bedre! :D

Å være 100 % tilstede og mamma for hun på snart 3 år og han på 8 mnd. Samtidig som jeg er konstant kvalm, kaster opp, ikke eier energi og overskudd og hormonene raser.

Stå opp flere ganger om natta for å tisse :arghh::smiley-angry016 også hodepinen :salut

Bekkensmerter og trøttheten :dead: Også er det litt slitsomt med alle doturene på natta :p

Konstant sulten [emoji26]

Bekymringene :(!går rundt å bekymrer meg for at baby skal dø uten at jeg vet om det, eller i fare uten at jeg vet det. Sånn sett gleder jeg meg til man kan begynne å kjenne liv , fordi da kan jeg kjenne at jeg lever. Jeg er også red for at noe skal vise seg å være alvorlig galt under ordninær ultralyd

Jeg er så glad i mitt ufødte barn og vil ikke at den skal forlate meg :Heartred

Å ha null symptomer og tenke at babyen ikke lever lenger på grunn av ingen symptomer [emoji13] det er litt slitsomt.. [emoji13]

Det verste er uten tvil bekymringene[emoji53] er livredd for at jeg skal miste! Min uke 12 nå. Har bestilt UL i uke 14 også. Gleder meg til hjertelyd enda en gang[emoji106]

Enig i flere over her at jeg syns bekymringene er verst. Kommer og går, men i løpet av en uke er tankene der litt for ofte. Gleder meg også til hehe kan kjenne liv :Heartred

Det som er slitsomt her er at forholdet henger i en tynn tråd, og jeg venter 4.mann noe som ikke var planlagt. Jeg kjenner at det er slitsomt å prøve å vær glad for å være gravid når jeg ikke klarer det. Beklager klagingen!

Back
Topp