Hva er det mest kjedelige du vet?

Å ta ut av oppvaskmaskinen er kjedelig. Og legge tilbake bretta klær

Vaske bad, spesielt dusj og badekar. Dødkjedelig..

Henge opp klær, vaske og sette koppene i oppvaskmaskina, og genrelt rydde og vaske

Haha, elsker å brette klær jeg:P
Det kjedeligste må være å vaske vinduer tror jeg...

Alt som har me klær å gjør! Heldigvis tar mannen den jobben:p rydde ut av oppvaskmaskinen er gørr kjedelig,liker bedre å sette ting inn i den:p alt annet liker jeg:)

-fylle diesel..kjedelig og dyrt
-storhandle til helga
-finne på ting til middag
-hakke salat
-fotball på tv
-vente på at tida skal gå når eg har lite å gjøre

Å våkne fordi jeg må på do om natta. Begynner å bli erfaren nå, men like fordømt kjedelig.

Av husarbeid er støvsuge soverommet det kjedeligste. Jeg setter fast støvsugeren i ting hele tiden, skader meg og blir forbanna. :)

-fylle diesel..kjedelig og dyrt
-storhandle til helga
-finne på ting til middag
-hakke salat
-fotball på tv
-vente på at tida skal gå når eg har lite å gjøre
Åh! Finne på ting til middag er drepen!

Av husarbeidet syns jeg nok all småryddingen er det kjedeligste, bruker så mye tid på det, som jeg heller ville brukt på skikkelig rundvask!

Klippe hekk er også drit kjedelig. Har ca 60-70 m med tuja hekk som må klippes hvert år på begge sider. Tar jo evigheter å rydde opp!

Vaske opp! Det synes jeg er forferdelig kjedelig; dét og stryke klær. Jeg kjøper minst mulig klær som må strykes, så det begrenser seg til bunadskjorter og en duk i ny og ne :)

Brette klær er noe av det greiere jeg gjør, for da kan jeg i alle fall se på tv samtidig :-p

Back
Topp