Hva er det mest irriterende du hører om dagen?

D mest irriteranes e....Ååååååh, e du gravid????Kor du har gjømt dein ongen ænn.... Høre dein  kvar gang æ fortelle nån at æ e gravid å bynne å bli lei!!!!

Noe jeg har fått høre er: Så bleik du ser ut! Du er så blå under øynene! Og etter hvert legebesøk får jeg spørsmål om hvor lav blodprosenten min er..

Var hos mamma, og hadde vondt i hodet. Jeg hadde ikke med meg paracet i veska, men tenkte at mamma hadde noe. Men neida, ho hadde Pinex. Jeg turte ikke ta sjansen på å ta Pinex, og da ble ho irritert på meg og sa: Jammen, herregud! Det er jo akkurat det samme i Paracet som i Pinex jo! Det er jo ikke noe farlig å ta det! 
Hvorfor har de da forskjellig navn? spurte jeg ho om da. Fikk ikke noe svar.. Annet enn mumling om at: Ja, da får du bare gå og ha vondt i hodet da..

Siden vi snakker om medisiner o.l.,så blir jeg litt irritert på mamma ang det. Mamma er den som bruker Kan Jang og diverse naturprodukter når hun er sjuk osv. Da jeg kom med magnesium for leggkrampene mine, spurte hun meg om det var lurt for meg å ta. Slang da tilbake at jeg har blitt fora på diverse naturprodukter opp igjennom mens jeg bodde hjemme,så dette kunne jo ikke være noe verre. Og da jeg spurte om hun hadde noe paracet,som jeg visste hun hadde fra tidligere, sa hun bare at det skulle jo ikke jeg ta for mye av.

Back
Topp