Hva er det mest gjerrige du har opplevd?

ååå skjønner ikke at folk kan være så gjerrige... får det ikke til jeg..
Kan ta ett eksempel på og ikke være det..
Var på jobb i går. hadde 10 sigaretter som jeg skulle ha til skattepengene kommer siden jeg er blakk...
Ei jeg jobber i lag me hadde heller ikke penger og ikke røyk,klarer ikke og gå og ta meg en røyk uten at jeg tilbydde ho røyk.. så på de 3 pausene vi hadde fikk hun ho 1 røyk altså 3 stk på skifte... men ho er og en sånn person jeg vet at hvis jeg har glemt eller er fri så får jeg til ho og...

Samme me nabovennina mi. hvis vi finner ut vi skal ta oss en fest og en av oss ikke har noe og drikke, da drikker vi på hverandre og omvendt en annen gang..samme me samboern min og mannen hennes...

har ei venninne som er gnien! når vi er en gjen ute å spiser så bestiller hun bare vann! fordi hun er ikke sulten sier ho!
men når vi andre er mette, så spiser hun opp restene våre[:D][:D]

samme jenta tar sneipene i askebegeret, tar ut tobakken og ruller seg nye røyk! samme hvem sine sneiper det er

ORIGINAL: Astra å Emilie

Den samme bestefaren min gav meg 500,- i gave til konfirmasjonen min som jeg hadde sammen med søskenbarnet mitt. Søskenbarnet mitt fikk 5000.-! (det bryr meg ikke nå, men da ble jeg svært lei meg!)

det er jo direkte slemt!

Jeg har ei venninne som egentlig er veldig snill og ålright. Men ho er forbanna gjerrig[:D]

1. når vi var unge og single laget vi ofte mat sammen. og fordi jeg hadde barn, ble det som regel hjemme hos meg. Vi handlet sammen og spleiset og det er jo vel og greit. Men hun var veldig påpasselig med å ta med seg ALT av rester hjem. TIl og med det jeg hadde på tallerken som jeg ikke orket, fordi det kunne katten spise[:D] Var det 1 dl igjen i colaflaska, ble denne omhyggelig pakket ned ved avreise...

2. Når vi var ute å spiste pizza, måtte summen deles på 3. Fordi jeg hadde med min sønn(som den gang var 2-3 år)

3. Vi var på hyttetur i fjor sommer, men nå har jeg lært. Så når hun skulle reise en dag før meg. Skynda jeg meg å gjemme unna gulosten og et brød slik at jeg skulle ha frokost dager derpå. Hun brukte en hel time på å leite etter dette og trodde tilslutt hun hadde kommet i skade for å hive det i kontaineren. Godt hun ikke så under dyna mi[8D]
Jeg tror pinadø hun pakket ned gryterettene til svigermor som ble handlet inn under krigen[8D]

4. Ble invitert på reker og øl hos henne ved påsketider. Det var kjempe koselig det. Men når jeg skulle reise hjem dagen etter så fikk jeg regningen på 500 kr. Hun antok at vi skulle spleise... Har aldri spist så jaævla dyre rekesmørbrød noen gang jeg[8D] 2 smørbrød med reker og et glass cola 500 kr. Og i tillegg hadde jeg med øl til oss[8D]

ORIGINAL: Sha

har ei venninne som er gnien! når vi er en gjen ute å spiser så bestiller hun bare vann! fordi hun er ikke sulten sier ho!

samme jenta tar sneipene i askebegeret, tar ut tobakken og ruller seg nye røyk! samme hvem sine sneiper det er

æsj for et ufyselig menneske!!!

ORIGINAL: lona

ORIGINAL: Sha

æsj for et ufyselig menneske!!!

Penger spart det..hahahaha[:D][8D]

Har et vennepar vi pleide å omgås en del før. Hver gang vi inviterte de på middag så sto vi for alt av mat, drikke og evt dessert. MEN når vi spiste der måtte vi ofte betale halve måltidet (dette var ikke avtalt på forhånd).

Har jo godtatt det siden vi fikk inntrykk av at de hadde dårlig råd, men det har de jaggu klart å motbevise[:@] Dobbel ferie og en utgift som ligger på ca 35 000 kr utenom unner de seg i år, vi er heldige om vi får en billig ferie den ene uka vi har sammen i år...[&:]

ei vennine a meg ble så forbanna fordi hun måtte betale TO KRONER ekstra for å spise inne på mc donalds at hu kasta kvitteringa i tryne på han bak kassa og ropte ut at hu skulle faen ikke betale penger for å sitte der!
Samme dama ser også nøye på ting i butikker og klager om hu ser på kvitteringa at hun muligens har betalt en krone eller 2 for mye for en vare i forhold til hva som sto.

ikke bærum nei. hehe..
flaut når vi skal kjøpe smågodt også, så tar hun å river vekk resten a posen så det er nok til at det KUN dekker godteriet akkurat for "hun vil jo ikke betale mer enn hu må".

ORIGINAL: Marinahh

ei vennine a meg ble så forbanna fordi hun måtte betale TO KRONER ekstra for å spise inne på mc donalds at hu kasta kvitteringa i tryne på han bak kassa og ropte ut at hu skulle faen ikke betale penger for å sitte der!
Samme dama ser også nøye på ting i butikker og klager om hu ser på kvitteringa at hun muligens har betalt en krone eller 2 for mye for en vare i forhold til hva som sto.

hahahaha tror jeg hadde daua av latter om noen hadde gjort det når jeg var på jobb

mange rare historier her... rare folk

ORIGINAL: Martes

Jeg har opplevd noen som kommer tilbake til festen dagen etter for å hente drikkevare restene sine. Og da har i tilegg verten stått for en del av alkoholen. Det er gjerrig!
Har også hørt om en som hentet panteflaskene sine. Om det er sant er det utrolig gnient...

jeg er nok en av de som henter resten av spriten min når det er nok til ennå en fest[;)][8D] Men det er jo ikke å være gjerrig... det er å være økonomisk![8D]

Hmm... gjerrig... kan komme med flere eksempler, men det mest gjerrige må ha vært onkel som fant ut at han kun ville betale bf 200 kr for en data til en verdi av 10.000 kr fordi han måtte installere forskjellige ting han lett kunne fått gratis[&:] og så måtte han kjøpe skjerm og tastatur og mus!
Må si at det er noe av det flaueste og mest gjerrige jeg har vært borti.. Men også vår dumhet da bf hadde sagt at han fikk gi det han synes var riktig å gi for maskinen. men 200 kr?!... hadde jo egentlig håpet at vi brukt de pengene til noe nyttig om ikke annet....

Haha.. er det mulig at folk kan være så gjerrige[8D]

Da jeg jobba på butikk opplevde jeg en del episoder med eldre folk.. De tar av bladene på purren og sånn før de betaler. [8D]

ORIGINAL: Moira

mamma skulle bake en ostekake til en av ungenes barndåp, men da måtte jeg betale for ingrediensene[8|] og de 8mamma og pappa) har GOD inntekt, og ikke noe i lån....

Å, herregud....[&:] snakke om gjerrig sei du...[:D]

Naboen plukket meg opp på bussholdeplassen en gang jeg skulle ta bussen til sentrum. Han skulle samme vel uansett så, men kunne godt ta pengene til bussbilletten da..

Da onkel solgte familie gården for 12 millioner og beholdt alle pengene selv... Ingen andre fikk et rødt øre...

ORIGINAL: Angelicka24

Eks-stefaren min skrelte bananene på butikken før han betalte dem i kassen. Var jo ikke skrellet han skulle ha[8|]

Trodde jeg skulle DØ av latter når jeg leste denne!!!!!

ORIGINAL: Angelicka24

Eks-stefaren min skrelte bananene på butikken før han betalte dem i kassen. Var jo ikke skrellet han skulle ha[8|]

Denne var god, vet ikke hva jeg hadde gjort jeg hvis noen hadde kommet til kassa med ferdig skrelte bananer...

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: Samuels*mamma

ORIGINAL: Candykikk

Det gjerrigste er deffinitivt :

Når folk ringer å legger på for å få meg til å ringe dem !!

haha det brukte æ å gjøre da æ va fjortis og hadde kontantkort [8D]

Typen min gjør det enda til mora si, synds det e helt latterlig i en alder av 25 [&:]

Jeg gjør det fremdeles til pappa, men jeg vet at jobben hans betaler regningen, og han gjør det med oss alle! Dessuten hvis jeg har ringt litt for lenge (slår nummeret og glemmer meg), så svarer han ikke og bare ringer opp igjen i stedet. Men jeg gjør det kun med pappa!

hehe, samme her.. om jeg ringer lenge for at jeg helst må snakke med han med en gang, så nekter han å ta tlf, men ringer tilbake med en gang.. også jobben som betaler hans[:D]

typen til bestevenninna mi hadde ikke bil, så han kjøpte seg båt så han kunne besøke henne.. så presterer han å si at han mener de bør dele på utgiftene til båtbensinen [:'(] på det tidspunktet var han i full jobb, mens hun gikk på vgs og hadde 1000kr i mnd i støttesstipend pga. foreldrene hadde så lav lønn...

Samme fyren mente også at om noen (inkl. dama) ville kopiere noen av hans cd'er, så burde vi betale han for han hadde jo kjøpt de til full pris [8|]

Takk og lov det ikke var min type [:-]

ORIGINAL: lona

ORIGINAL: Astra å Emilie

Den samme bestefaren min gav meg 500,- i gave til konfirmasjonen min som jeg hadde sammen med søskenbarnet mitt. Søskenbarnet mitt fikk 5000.-! (det bryr meg ikke nå, men da ble jeg svært lei meg!)

det er jo direkte slemt!

Det er bestefaren min det! Ble skikkelig såret da, men nå bryr jeg meg ikke. Er han som taper på det.

Back
Topp