hva er det mest dramatiske som har skjedd deg i livet?

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
det verste som har skjedd meg må være den gangen i 2003 da jeg var i bilulykke.faren til guttene mine kjørte bilen..minste gutten min satt i bilsetet i motsattrekning bak i bilen.eldste gutten min var kommet seg i barnehagen.faren deres fikk et ilbefinnede og ble borte.i panikk i mot sentrum et sted her nede på sørlandet måtte jeg ta over rattet med ene hånden og andre for å beskytte han.gikk igjennom et lite tre,inn i en parkert bil og nesten inn i murvegg..sitter i kroppen til dagsdato..ingen skade på meg og gutten min,men faren deres som unna med noen små skrubbskader og en blåveis..vi hadde gått i fra hverandre da ulykken inntraff..
det beste må vel være mine barn og mannen min jeg traff og giftet med meg og har to søte jenter med og hans 2 store barn..

Det mest dramatiske som har hendt meg var at jeg mistet en nær venn av meg. Hun ble drept av far sin.Faren drepte både henne, kåna, minste datteren og til slutt seg selv[:(] Var et stort sjokk...
Tiden leger ikke alle sår, men en lærer seg å leve med det...

Det beste er at jeg er så heldig å få bo og leve med de to beste menneskene i verden![:D]

Uff,sitter å griner her jeg,ha visst LITT hormoner kan man si..  Har opplevd tre tunge ting i livet,orker ikke skrive om det.

Men det beste i livet mitt ligge rute i vogna si og sover 
og typen er å spiller fotball med gutta..ingenting jeg elsker mer enn de

Ojojoj..huff. Det finnes mange forskjellige menneskeskjebner, ja.. Og alt for ofte glemmer vi at andre også har opplevd tunge ting..[8|] Jeg har også opplevd det, og det er i hovedsak akkurat pga mennesker som tenker kun på seg selv og hva de ønsker! Dette har gjort meg svært opptatt av å ikke glemme at folk er forskjellige. Å ikke dømme før man vet hvorfor en person gjør som han gjør. En som slår, har gjerne selv blitt slått..[:(] I andre tilfeller er det naivitet eller umodenhet som har ført til store skader. Andre igjen gjør dumme ting ut fra ren sjalusi, misunnelighet eller korttenkthet (hvis det er et ord..[;)]). Sykdommer er nok det som er den mest tilfeldige formen for urettferdighet. Man vet aldri hvem, hvorfor eller når den rammer.[8|]

Ble litt filosofisk, jeg..[8|] Håper jeg ikke har misforstått noen eller sagt noe som virker uvitende..[&:] Jeg skrev utifra egne erfaringer. Jeg har brukt laaang tid på å akseptere en del av de tingene som har rammet meg, og jeg vil ikke nevne dem fordi de er ikke en vesentlig del av min hverdag lenger. Jeeii for det![:D]

Høydepunktene i mitt liv er min kjære, kjære samboer som har hjulpet masse med å komme meg videre! Hadde ikke klart det uten hans støtte og positivitet! Og, selvfølgelig, ut fra vårt sterke forhold har vi fått en datter vi synes er det vakreste i verden.. Elsker dem over alt i verden!!

forferdelig å høre om de som har mistet noen kjøre og kjente!! har heldigvis ikke vært gjennom noe slikt!! det værste var fødselen, barseloppholdet på sykehuset og de første syv ukene med lillemor..

det beste er å ha fått min lille prinsesse og min kjære samboer.. familie livet er fantastisk. men er fortsatt sikker på at lillemor skal forbli enebarn!!!!! alle siser det går over men tviler sterkt, selvom eg synes hun var hvert alt.

Back
Topp