Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ilona85
Jeg kommer meg ikke dit Sitter hjemme med knekt fot og en 2 åring mens samboern er på fauske å jobber til langt utpå kvelden... jeg får sprute litt saltvann i øyet å håpe det gir seg
ORIGINAL: *Solstråle*
Jeg kommer meg ikke dit Sitter hjemme med knekt fot og en 2 åring mens samboern er på fauske å jobber til langt utpå kvelden... jeg får sprute litt saltvann i øyet å håpe det gir seg
Kok opp vann som du kjøler ned igjen og skyll med det. Ikke bruk saltvann.
ORIGINAL: airam83
symptomene på øyekatarr er stikking og kløing inne på øyet..vondt om du har det åpent og vondt om du har det lukket..i tillegg får du masse gugge der inne,slik at det ser ut som du ser uklart/skygger fremfor deg..og hvis du sover,er øyet ditt klistert igjen når du våkner..anbefaler deg å rense øyene med kaldt rent vann noen ganger per dag..og se hvordan det går..funker ikke det,ring lege.