Hva er det med menn og..

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
.. hobbyting?!

Jeg blir helt kokosnøtt i hodet! Det er sykkelklær, jaktklær, motocrossklær, snowboardgreier OG diverse dupeditter til alt OVER ALT! I gangen nede, i gangen oppe, på rommet hans, på rommet til Minsten og jeg.
Gangen er fullstendig kaos. Nå har han bestemt at han skal ha hele den ene kommoden, mens vi andre tre får en lusen skuff hver.

Er det veldig frekt å kjøpe en ekstra kommode og sette i kjelleren, så kan han ha alt hobbyutstyr der?
- på app'n -
 
.. hobbyting?!

Jeg blir helt kokosnøtt i hodet! Det er sykkelklær, jaktklær, motocrossklær, snowboardgreier OG diverse dupeditter til alt OVER ALT! I gangen nede, i gangen oppe, på rommet hans, på rommet til Minsten og jeg.
Gangen er fullstendig kaos. Nå har han bestemt at han skal ha hele den ene kommoden, mens vi andre tre får en lusen skuff hver.

Er det veldig frekt å kjøpe en ekstra kommode og sette i kjelleren, så kan han ha alt hobbyutstyr der?
- på app'n -
Nei, ikke frekt - fornuftig. ;)
 
Jeg prøvde meg på det når han kom inn døra i sted. Han var ikke like positiv til forslaget som jeg er. :p
Han var snar til å komme med løsninger for ny innredning i gangen, da! :p


- på app'n -
 
Haha, kjenner igjen det der... Bare at her er det verktøy som er tingen. Mannen kjøpte seg en enorm sag i sommer, og landet ikke på en uke etter det.. men nå er det vinter, sagen er ikke i daglig bruk (nå heller) og den må jo oppbevares ett sted. Spørsmålet er hvor... jaja, en hobby må han få ha :)
 
Haha, kjenner igjen det der... Bare at her er det verktøy som er tingen. Mannen kjøpte seg en enorm sag i sommer, og landet ikke på en uke etter det.. men nå er det vinter, sagen er ikke i daglig bruk (nå heller) og den må jo oppbevares ett sted. Spørsmålet er hvor... jaja, en hobby må han få ha :)
Kjekt å ha, kan få bruk for en vakker dag!
Er samme motto her, gitt! Pleier å kalle ham en hamster. :p

- på app'n -
 
Årh, verktøy over alt her og. ( får til innkjøpspris gjennom jobben) Og en kveld presterte han å si at han skulle begynne å kjøpe verktøy sånn at han har alt han trenger... Begynne????
Gaad
 
Men alt man trenger er jo en smule relativt da. Vi bor i helt nytt hus, så det er jo ikke slik at noe må pusses opp og hageflekken er straks ferdig. Jeg tror vi hadde klart oss fint med en hammer og noen skrujern... :)
 
Back
Topp