Hva er det kjipeste ved å ha perm?

Det kjipeste...? Hm... Det må være alle dagene jeg har følt at jeg har "feilet"... Hadde store ambisjoner om rent hus og middagen på bordet hver dag til mannen kom hjem. Ofte pisker jeg han rundt med støvsugern, og han kommer sliten hjem fra jobb for å handle, og deretter lage middag :smiley-ashamed008

Men, som han sier, jeg er jo på "jobb" hele natta og, så da er det lov å være litt sliten på dagen! :happy119
 
Så kjedelig..:( Men viktig å ta vare på helsa også vettu!;)

Ja de sier så at man skal ta hensyn til helsa, så jeg har ikke noe valg når jeg er ferdig i perm :)
Jeg gjør det litt for jobben også, må være slitsomt å ha en slik person som er syk i tide og utide :)
 
Ja de sier så at man skal ta hensyn til helsa, så jeg har ikke noe valg når jeg er ferdig i perm :)
Jeg gjør det litt for jobben også, må være slitsomt å ha en slik person som er syk i tide og utide :)
Ikke tenk på jobben da!:)
Du har jo ikke selv valgt å bli syk!
 
Ikke tenk på jobben da!:)
Du har jo ikke selv valgt å bli syk!

Vannskelig å la være å ikke tenke på de også, for man rammer jo de i tide og utide. Så man får jo da en svart samvittighet :) Men sånn er det å være syk, og har man en "usynlig" sykdom så tror jeg samvittigheten gnager oftere. Hadde jeg hatt en arm i gips så hadde det jo vært mer forståelse å hente :p
 
Vannskelig å la være å ikke tenke på de også, for man rammer jo de i tide og utide. Så man får jo da en svart samvittighet :) Men sånn er det å være syk, og har man en "usynlig" sykdom så tror jeg samvittigheten gnager oftere. Hadde jeg hatt en arm i gips så hadde det jo vært mer forståelse å hente :p
Det er sant, lettere å føle på det når ingen ser sykdommen din sånn åpenbart..:)
Trist at det skal være sånn..:(
 
Stemmer det...Glitter var det:)
Og da regner jeg med du bruker opp hele lønna på jobben:p det hadde jeg gjort!
Ble mye handling når jeg var ekstrahjelp i starten, men når du må ha på deg minst 3 ting synlig fra butikken hver eneste dag så blir det kun vesker og bruksting som blir kjøpt nå :)
 
Ble mye handling når jeg var ekstrahjelp i starten, men når du må ha på deg minst 3 ting synlig fra butikken hver eneste dag så blir det kun vesker og bruksting som blir kjøpt nå :)
Jøss, det visste jeg ikke..:) Så alle ansatte i Glitter har på seg 3 ting fra butikken? Litt artig egentlig:D
 
Jøss, det visste jeg ikke..:) Så alle ansatte i Glitter har på seg 3 ting fra butikken? Litt artig egentlig:D
Jepp, så neste gang du er i en butikk så se litt nøye på de ;) Er faktisk en del av kontraktsteksten vår, men er gøy å pynte seg litt i hverdagen :) Gleder meg til sommeren for da blir det endel kjolebruk :)
 
At mannen setter så høge forventninger til meg,siden jeg "bare" går hjemme :(
 
Jepp, så neste gang du er i en butikk så se litt nøye på de ;) Er faktisk en del av kontraktsteksten vår, men er gøy å pynte seg litt i hverdagen :) Gleder meg til sommeren for da blir det endel kjolebruk :)
Hørtes artig ut ja!:D da skal jeg kikke nøye etter neste gang;)
 
Back
Topp