Hva er det kjipeste ved å ha perm?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva er det kjedeligste ved å gå hjemme i permisjon?:)

Jeg synes det verste er å være lenge borte fra kollegaer...:)
 
Det kjedeligste er at permen tikker nedover og at jeg må jobbe igjen snart (mai) ;) Men blir nok kjedeligere å være i perm når de fleste andre er tilbake i jobb :)
 
Det kjipeste ved å ha perm er mindre utbetalt :p

Sendt fra min Samsung
 
Tida går alt for fort. Snuppa er ni mnd i morgen og skulle gjerne hatt mer tid med henne hjemme.
 
At tida går fort og snart må jeg tilbake til voksenverden og tjene penger igjen :p Men det blir sikkert litt godt også ;)
 
Det kjedeligste er at permen tikker nedover og at jeg må jobbe igjen snart (mai) ;) Men blir nok kjedeligere å være i perm når de fleste andre er tilbake i jobb :)
Ja, det nærmer seg jobbstart for mange nå..:(
Jeg begynner i påskeuka..
 
At tida går fort og snart må jeg tilbake til voksenverden og tjene penger igjen :p Men det blir sikkert litt godt også ;)
Rart så fort det går når vi koser oss?!;)
Gleder meg litt til jobbstart også jeg da..:)
 
Savner veldig det sosiale på jobben. Også er det kjedelig og ha 80% lønn bare:)
 
Savner veldig det sosiale på jobben. Også er det kjedelig og ha 80% lønn bare:)

signerer denne 80% lønn og null overtidsbetaling :p
Men koser meg masse hjemme så det får gå.
Men gruer meg litt til å komme tilbake oxo på en måte, for vi har så mye tekniske maskiner je må kunne, og je er redd at nå har je ramlet litt ut, har ikke jobbet inne i produksjonen sia Mars i fjor, og skal ikke tilbake før 13 mai :p ell permisjonen er til 9,men det er kristihimmelfart, og vi har fri fredag som er inniklemt dag :p
 
For meg blir det lønna, men jeg må vel bare lære meg til å få dårligere lønn da jeg blir å gå ned i stilling pga sykdom etter endt permisjon..
 
Eneste som er kjipt er at jeg har 80 % lønn... Ellers kunne jeg gått hjemme i flere år :p
 
At tiden gikk nedover med å være like mye med Maria. Og mindre utbetalt
 
signerer denne 80% lønn og null overtidsbetaling :p
Men koser meg masse hjemme så det får gå.
Men gruer meg litt til å komme tilbake oxo på en måte, for vi har så mye tekniske maskiner je må kunne, og je er redd at nå har je ramlet litt ut, har ikke jobbet inne i produksjonen sia Mars i fjor, og skal ikke tilbake før 13 mai :p ell permisjonen er til 9,men det er kristihimmelfart, og vi har fri fredag som er inniklemt dag :p
Tipper du fikser det fint når du er tilbake igjen, jeg!:)
 
Back
Topp