Hva er det han driver med?

Vixen88

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Altså, idag var det tilbake på skolebenken etter påska. Var på et seminar som varte i ca 4 timer. det eneste vi fikk av pause var ett kvarter etter ca en time[>:] Så etterpå var det 3 timer i strekk med å sitte på ræva. Dette kunne ikke lillegutt like noe særlig, for han begynte å presse seg hardt mot magen min flere ganger, og han sparket i siden. Er skikkelig øm på høyre side på de nederste ribbeina. Han begynte også å presse seg hardt nedover i bekkenet, og var helt på styr hele dagen... Etter at jeg kom hjem å prøvde å slappe av, har han bare fortsatt[:-] har skikkelig vondt mellom ribbeina nå... Kan det være at han plutselig har fått for lite plass, eller tror dere han holder på å snu seg slik at hodet kan festes???¨

Håper noen har opplevd noe lignende, for jeg er skikkelig forvirra over hva han holder på med...[&:]

satt på møte i 7 timer hver dag i en uke for en stund siden, og det likete ikke babyen min noe....
tror det blir litt trangt ja til den, så etter jag hadde lagt meg rett ut på sengen og gitt den optimal plass, begynte ting og roe seg..

tror ikke det er bra vi sitter så lenge i gangen, hvertfall ikke om ikke vi får ha beina opp [;)]

føttene mine og var som noen stooore pølser ,da jeg hadde sittet for lenge...

håper det ikke blir sååå lange dager for deg fremover, det an bli vel tøft...

uansett lykke til videre!!

har prøvd å lagt meg ned jeg å, men det virker ikke som det har blitt bedre[&:] babyen har roet seg, men har vondt over hele magen. men vil også tro det er plassmangel som er problemet...
men takk for svar, godt å høre det ikke bare er meg[:)]

min baby har også blitt veldi urolig i di siste ukene,presser og sparker.spesielt når jeg sitter slik at d blir dårlig plass,så her må jeg sitte rett i ryggen osv.Er litt slitsomt egentlig,trodde de skulle bli mindre aktive nå på slutten...håper bare alt er bra!

Back
Topp