Hva er det fineste med april?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Midt på våren, med lysere og varmere dager og sommeren i vente - har denne gjengen termin. Hva er det du tenker er aller best ved å skulle føde akkurat i april (eller på den årstiden)? :D

Våren vinner endelig over vinteren, og vi har hele sommeren foran oss :Heartred

Helt i slutten av april bruker vi å ta siste tur med scooter på fjellet. Der kan vi se langt utover. Da bruker det å komme en sånn deilig vind som lukter helt fantastisk av vår. Så er det ned å parkere scooteren i garasjen til neste vinter. Denne aprilen ser det ut til at jeg går glipp av den turen, men da kan jeg heller dra opp året etter med en 1 åring. :love7

Helt i slutten av april bruker vi å ta siste tur med scooter på fjellet. Der kan vi se langt utover. Da bruker det å komme en sånn deilig vind som lukter helt fantastisk av vår. Så er det ned å parkere scooteren i garasjen til neste vinter. Denne aprilen ser det ut til at jeg går glipp av den turen, men da kan jeg heller dra opp året etter med en 1 åring. :love7

Høres fantastisk ut!

Har alltid ønsket april som terminmåned, for det er ofte påske, finere i været, humøret blir bedre med lysere kvelder og likevel tidlig på året!:) etter å ha prøvd i 1,5 år er det bare maks flaks om denne spiren kommer i april :D

Forrige fikk jeg på vinteren og det var mørkt og kaldt og fælt. Jeg håper baby i april betyr at vi ikke trenger å isolere oss de første månedene, slik jeg følte vi måtte med første. Det var jo også en usedvanlig kald vinter.

Jeg ønsket meg april, for å ha en lengre tid med sol og varme foran meg, ift sist når jeg fødte på høsten. Utrolig nok ble det april, bare ett år etter planlagt.

Det er vår. og påske, håper vi ikke har snø når jeg har termin, har hatt snø til over påske de 2 årene vi har bodd her. Min mann har spøkt med at vi skulle ha et barn i hver årstid, håper dette blir en terminbaby for da har vi en vinter, en sommer og en vår. Men tror vi er ferdig etter denne, så blir ingen høstbaby.

Fikk første i oktober - isolert hele vinteren ...
Fikk andre i Juli - ALT for varmt!!!
April er jo perfekt :happy::hilarious:

Jeg tenker det blir flott å få på våren, har sommer og høst fra før, det gikk jo også bra. Men tenker det er fin tid å gå gravid gjennom vinteren, det blir varmere og går mot sommer når ungen er kommet ut, fint å trille fra start. Og når sommeren kommer er vi klar til å bade ute om været blir så bra.
Blir også litt stas og ha liten i vogna igjen på 17mai! Og dersom det blir engangstønad og far ikke får rett på permisjon så passer det fint med å kanskje føde rett før påske og mange fridager i mai og så snart sommerferie så en får ekstra tid sammen :happy:
Ser egentlig bare positivt på et april barn :Heartred

Back
Topp