Hva er det fineste dere eier?

Bébbe

Elsker forumet
Jeg elsker et maleri vi har :-)

Tjaaaaa hmmmm må bli maleriene fra Bleken det da:-)

Jeg vil si barnevogna.. sambo synes nok tvn og anlegget er veldig fint :rolleyes:

Egentlig når jeg tenker meg om er jo alle fotografiene mine det fineste jeg har, spesielt de av familien min:-)

Kommer på mer også jeg hehe..bunaden etter mormor :flower Da blir det bunaden og fotografiene:-)

Vanskelig å plukke bare èn ting, syns jeg :)
Bunaden min må med, men må ha med vuggen jeg fikk til konfirmasjonen som Asle brukte de første månedene, dragelampene mine og Ugly-skuffemøbelet mitt :D Kommer sikkert på noe mer i det jeg trykker "Send svar" :p

Vanskelig å plukke bare èn ting, syns jeg :)
Bunaden min må med, men må ha med vuggen jeg fikk til konfirmasjonen som Asle brukte de første månedene, dragelampene mine og Ugly-skuffemøbelet mitt :D Kommer sikkert på noe mer i det jeg trykker "Send svar" :p

Jeg kommer stadig på nye ting:-)

Vanskelig spørsmål.. føler ikke jeg synes jeg har noe som er noe jeg syns er sååå fint. Hehe. Var veldig materialistisk før i tiden. Men ikke nå lenger

Hånd-og fotavtrykket jeg tok av Jenny før jul er nok en fin og kjær eiendel av meg:)

Det var kjempefint!! :D Håper å få ut fingern og lage et nå når pappa'n kommer hjem :)

Jeg har også tenkt på sånn avtrykk:-)

Back
Topp