Hva er det dyreste?

Julita

Forumet er livet
I kategoriene plagg/veske/sko du eier?

Hehe har heller ikke dyre ting, men det dyreste jeg har er Vinterjakka mi, Bergansjakke. Kosta 4000 ca..

Ikke mye dyre ting her heller...
Kjøpte ei Benetton-veske på ferie i sommer for 700kr, det var veldig utypisk meg:)

kjøper ikke dyre ting..eneste som kosta litt er bergansjakkene, men dem fikk jeg hos mamma i julegave:D

Er heller ikke sånn- kjøper dyre plagg/ting av meg...
Men har en slalåm bukse/jakke som kosta litt da.. (men fikk av pappa og for maaaaange år siden, men er jo eier enda).
Ellers skidress... (så er nok vinter/ski tøy som har kostet litt...).

Bunaden da.. med tilbehøret.. den kosta jo en del tusen.

Uff... jeg har visst ganske mye dyrt... har en svakhet for merkeklær...

Blant annet har jeg disse prada skoene jeg kjøpte i london for 400 pund.... [8|] Blir ikke brukt så ofte.. men artig å ha... [8D]

[;)]oi, noe smykke/ring greier, boligen vår (har litt egenkapital) og en dyr veske jeg fikk av samboer for 5 år siden.. Ellers er jeg ikke mye dyr i drift tror jeg [8D][8D][8D]

Hadde jo vært fint med en giftering med diamanter engang, men får nu se, hehe[:D]

Jeg drømmer om en Chloé-veske, men den jeg har sett på kosta 4500 kroner, så det blir nok ikke med det første jeg føler jeg kan ta meg råd til deg ja. Men eeen dag altså .

ORIGINAL: Julita

Jeg drømmer om en Chloé-veske, men den jeg har sett på kosta 4500 kroner, så det blir nok ikke med det første jeg føler jeg kan ta meg råd til deg ja. Men eeen dag altså .

kongebra [:D][8D]

*sniker fra november*
Ein kvar som eig ein bunad, burde vel kunna føra den opp som da dyraste plagget dei eig [;)] Sjøl har eg Hardangerbunad, og den ligg på ca 25-30.000kr[:)]

det dyreste jeg har må vel være puppene mine :P de koster 30.000 (Og de blir jo brukt daglig!) Ellers må det være diamantringen min!!! (men er desverre IKKE en forlovelsesring[:@]) ellers elsker jeg å handle på tilbud og tenker ikke så mye på merke! Så lenge jeg syntes det er fint må det gjerne hete "tastatur" for min del :)

Nja, svak for merker gett[&:]

Hva det dyreste jeg har vet jeg ikke, men skiutstyret mitt(jakke bukse) ligger ganske høyt oppe ja!

Jo, sånn dyrt av unødvendige ting har jeg en hyggepice fra slakkline til 1800 kr[8D] Den er digg når jeg ligger på sofaen da.

Bunad har jeg ja, men den fikk jeg til konfirmasjonen

Vell, er jo gullsmed så har en svakhet for diamanter og andre glitrende ting, har en ring på fingeren som et verdt et par månedslønner, meeen,, siklet på den lenge dah [:D]

Ellers så er det ute klærne mine som koster, har et par bergansbukser og jakke..
Men har nå 2 hunder, så de blir godt brukt kan man si..
(nå passer ikke buksene lengre da, iiikkk!!! )

Ellers så er jeg ikke så hektet på merke klær, men enkelte ting må bare være kvalitet, oven for kvantitet [;)]

Det dyreste jeg har er en ekte Chanel veske 2.55, koster ca 15.000,- Den har jeg fått av samboer da, og så har jeg fått litt smykker av han perlekjede med diamant og diamantring og øredobber. Vet ikke hva det koster. Men det er nok det dyreste jeg eier og har.

Ellers så kjøper jeg de fleste klærne mine billig, men kan godt kjøpe noen få plagg dyrt. Spesielt jeans er jeg veldig kresen på, der kan jeg godt kjøpe en bukse for 3000,-. Jeans må liksom sitte "spot on". Kan også kjøpe meg kjoler og sko dyrt. Men ikke alle selvfølgelig, bare litt sånn innimellom.

Jeg er ikke sånn allværs jakke type, så har ikke noe sportsutstyr og Bergansjakke. Eier faktisk ikke ski. Men etter at jeg har fått barn så kjenner jeg at behovet for det har kommet. Måtte bli voksen først bare [:D]

Dyreste eg eier må da være den kjempe flotte ringen eg fikk til morgengave fra mannen og gifteringen så klart[:)][:)][:)]
Har også en bunad den koster da litt[:)]

Jeans må man selvfølgelig opp i noen tusenlapper for å få noe bra. Både pga. kvalitet og passform.
Kjærlighet gjør blind når det gjelder smykker og "bling". Har brukt noen lapper på ting som skinner [:-]
Også har jeg en kjole-avhengighet som jeg ikke er så stolt av... Har ikke tellingen på hvor mange jeg har hengende i skapet. Og noen av dem er verdt noen tusenlapper... [:-]
Sminkepungene min er uansett det som er verd mest her i huset... Har ikke bare én. Er glad i dyr kosmetikk og kremer og sånn... og nok om det[:)]

Når jeg har lyst på noe fint som koster mye, pleier jeg å lage unnskyldninger for meg selv. "jeg fortjener det fordi..." og så en dum grunn.

Jeg høres ut som et helt forferdelig overfladisk menneske, men jeg shopper veldig sjeldent, når sant skal sies[:)]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Har et par Manolo Blahnik sko som kosta 5000 raske [8D]

nydelige

ORIGINAL: Ellenma

Jeans må man selvfølgelig opp i noen tusenlapper for å få noe bra. Både pga. kvalitet og passform.
Kjærlighet gjør blind når det gjelder smykker og "bling". Har brukt noen lapper på ting som skinner [:-]
Også har jeg en kjole-avhengighet som jeg ikke er så stolt av... Har ikke tellingen på hvor mange jeg har hengende i skapet. Og noen av dem er verdt noen tusenlapper... [:-]
Sminkepungene min er uansett det som er verd mest her i huset... Har ikke bare én. Er glad i dyr kosmetikk og kremer og sånn... og nok om det[:)]

Når jeg har lyst på noe fint som koster mye, pleier jeg å lage unnskyldninger for meg selv. "jeg fortjener det fordi..." og så en dum grunn.

Jeg høres ut som et helt forferdelig overfladisk menneske, men jeg shopper veldig sjeldent, når sant skal sies[:)]

Forstår hva du mener, tror jeg [8D]
Jeg kjøper heller litt dyrere basisting og handler sjeldent. Andre ting igjen er greit å kjøpe billig liksom.

Har ikke noe dyrt jeg egentlig. Kjøper det jeg syns er fint. Men er ikke merke fan. Syns det er mer morsomt å få masse forskjellig, enn å sitte igjen med en dyr ting.
Bunaden min kosta en del da[;)]
Kjøpte meg en lommebok til 700 kroner for snart 2 år siden, da følte jeg at jeg slo på stror tromma[;)]

Har fotballsko til flere tusen, fjellsko til noen tusen, selvfølgelig vinterklær til enda flere tusen og noen smykker i DyrbergKern til et par tusen. Pluss pluss.

Back
Topp