Hva er det dummeste ?

er ei som driver å skriver når hun har mensen (hun skriver seriøst nesten hvordan mensen hennes ser ut) også har hun skrevet at de skal ta sånn prøve på sykehuset av bæsjen hennes å slikt. hvem i helvete skriver slikt? [:'(]
altså, om folk ville lest om bæsjen og mensen hennes så hadde man lest bloggen hennes om ikke, men man må jo lese det når man scroller forbi det på veggen på face[&:]

æææææææææææææs det er d sykeste jheg har hørt - mens og bajs liksom - nei omg

- merkligste - hmmm - tror ikke jeg har reagert sånn voldsomt på noe egentlig - tenke tenke - eller så har det bare gått rett inn og rett ut ;P

"Jeg er så sykt kåt at jeg klarer nesten ikke å puste! Venter på at unga skal sovne så jeg får gjort noe med det"[&:][&:][&:]

Jeg blir stadig rystet over folks manglende evne til å utvise nettvett..
Samtidig lar jeg meg faktisk overraske over hvor mange som følger strømmen når det kommer til mer eller mindre grovt rasistiske statuser..!
Selv om "alle andre" har den, så er det ikke noe kult..!!

kommer på to på farta:
*off antibitoika for klamydia igjen* (desverre var det ikke en spøk)
*Hater stateninkrevningsstentral, dere får penger når jeg har de*

ORIGINAL: Burger

har ei på vennelista mi som føler for å informere om når hun skal trene, trener og har trent. HVER DAG! [8D]

Henne har jeg også

ORIGINAL: Selisabeth

har ei på vennelista mi som føler for å informere om når hun skal trene, trener og har trent. HVER DAG! [8D]

Henne har jeg også

henne har jeg maaange av [8D]

ORIGINAL: Cinnamon*

Jeg blir stadig rystet over folks manglende evne til å utvise nettvett..
Samtidig lar jeg meg faktisk overraske over hvor mange som følger strømmen når det kommer til mer eller mindre grovt rasistiske statuser..!
Selv om "alle andre" har den, så er det ikke noe kult..!!

kunne ikke sagt det bedre![&:]

ORIGINAL: LittleJ.

Henne har jeg også

har dere de som lager middag da? HVER DAG?
eller at MANNEN lager middag HVER dag?

de har nemlig jeg en hel skokk av... [:D][:D]

merkelig egentlig.... "oioioioiiiiiiiiiiiiii stjææærne i boka!! du har laga M I D D A G !!!!!!!!!!!! hurray!"[8D]

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: LittleJ.

Henne har jeg også

har dere de som lager middag da? HVER DAG?
eller at MANNEN lager middag HVER dag?

de har nemlig jeg en hel skokk av... [:D][:D]

merkelig egentlig.... "oioioioiiiiiiiiiiiiii stjææærne i boka!! du har laga M I D D A G !!!!!!!!!!!! hurray!"[8D]

Har også noen av de som er tidlig oppe hver dag, spist frokost, laget niste til mann og barn, reist på jobb, kommet hjem og gjort husarbeid, laget middag, lagt unger, føøøør de stuper ned på sofaen i fem minutter før de skal finne senga som rooooper på dem før neste arbeidsdag

Disse som informerer om at de har stått opp tidlig, dratt på jobb, dratt hjem igjen, laget middag/gubben har laget middag, rydder etter middagen, ser litt på tv, vasker klær, ser litt mer på tv, går og legger seg.

Tror faktisk ikke jeg har så mye dumt, lenger. Har slettet stooore deler av vennelisten min [8D]

Men jeg hadde ei som f.eks alltid måtte informere hvor forferdelig hun hadde det og hvor jævlig livet hennes var. Hver eneste dag....

Det eneste som er litt "teit" nå er noen av de gravide jeg har på listen, som skal oppdatere om ALT med graviditeten å gjøre. Det er greit det altså, jeg er gravid selv og skriver av og til statuser som har med graviditeten å gjøre - men man trenger ikke nødvendigvis å telle DAGER igjen til termin helt fra starten av [8D] Idag er det 234 dager igjen til termin... idag er det bare 233 dager igjen til termin... og så videre... I tillegg til nesten daglige(!) magebilder [8D]

Back
Topp