Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er bare så letta over å lese at jeg ikke er den eneste som tenker at det å være gravid er litt vel heftig, og ikke helt skjønner at folk går igjennom dette frivillig både tre og fire ganger; veksler mellom å være imponert og føle meg litt flau og som en dårlig vordende mor fordi jeg synes graviditeten er tung.... Ingen av mine venninner har noensinne sagt at de har mislikt mye ved det å være gravid, så jeg har følt meg veldig alene. Godt å lese at det er andre som også gleder seg til det over overstått!
Utrolig hva man faktisk glemmer! Jeg visste jo at det var slitsomt og at bekkenet var vondt første gangen, men du klarer ikke huske/"kjenne" etter akkurat sånn det var Samme med fødselen, du veit det var dritvondt og alt det der, men du glemmer den følelsen på en måte Og så plutselig begynner du å lengte etter ny baby, og da er hvertfall alt glemtJeg vet faktisk ikke om jeg orker dette en gang til! Dette er min første og hadde vært fint med et søsken men. Får se om jeg glemmer det da baby kommer!
Får satse på det!Utrolig hva man faktisk glemmer! Jeg visste jo at det var slitsomt og at bekkenet var vondt første gangen, men du klarer ikke huske/"kjenne" etter akkurat sånn det var Samme med fødselen, du veit det var dritvondt og alt det der, men du glemmer den følelsen på en måte Og så plutselig begynner du å lengte etter ny baby, og da er hvertfall alt glemt
Brie og spekemat med et glass god rødvin [emoji7] Og energi, smertefri kropp, slippe å tisse 3 ganger pr natt og klærne mine!
Jeg er bare så letta over å lese at jeg ikke er den eneste som tenker at det å være gravid er litt vel heftig, og ikke helt skjønner at folk går igjennom dette frivillig både tre og fire ganger; veksler mellom å være imponert og føle meg litt flau og som en dårlig vordende mor fordi jeg synes graviditeten er tung.... Ingen av mine venninner har noensinne sagt at de har mislikt mye ved det å være gravid, så jeg har følt meg veldig alene. Godt å lese at det er andre som også gleder seg til det over overstått!