Hva er det du savner mest fra før du ble gravid?

Jeg savner hormonbalansen min!! [emoji37] Jeg kan ta bekkenløsningen en gang til, bare jeg får beholde hodet. Gråter hele tiden, alt er kjipt og livet er bare fælt ‍♀️ jeg VET jo at det er bare hodet mitt, men herregud så slitsomt [emoji17]

Jeg er bare så letta over å lese at jeg ikke er den eneste som tenker at det å være gravid er litt vel heftig, og ikke helt skjønner at folk går igjennom dette frivillig både tre og fire ganger; veksler mellom å være imponert og føle meg litt flau og som en dårlig vordende mor fordi jeg synes graviditeten er tung.... Ingen av mine venninner har noensinne sagt at de har mislikt mye ved det å være gravid, så jeg har følt meg veldig alene. Godt å lese at det er andre som også gleder seg til det over overstått!

gleder meg uendelig til å være ferdig med graviditeten [emoji173]️ [emoji85]

Jeg vet faktisk ikke om jeg orker dette en gang til! Dette er min første og hadde vært fint med et søsken men. Får se om jeg glemmer det da baby kommer!
Utrolig hva man faktisk glemmer! Jeg visste jo at det var slitsomt og at bekkenet var vondt første gangen, men du klarer ikke huske/"kjenne" etter akkurat sånn det var ;) Samme med fødselen, du veit det var dritvondt og alt det der, men du glemmer den følelsen på en måte ;) Og så plutselig begynner du å lengte etter ny baby, og da er hvertfall alt glemt :p

Utrolig hva man faktisk glemmer! Jeg visste jo at det var slitsomt og at bekkenet var vondt første gangen, men du klarer ikke huske/"kjenne" etter akkurat sånn det var ;) Samme med fødselen, du veit det var dritvondt og alt det der, men du glemmer den følelsen på en måte ;) Og så plutselig begynner du å lengte etter ny baby, og da er hvertfall alt glemt :p
Får satse på det! :)

Rødvin! Ingen tvil.. og så hadde det vært greit å passe i normale klær!

Savner en god medium biff med ett glass rødvin. Savner diverse oster og spekemat, jogge og en god øl. Ellers savner jeg magen min som ikke kom borti alt.

Blodig biff med et glass rødvin [emoji85]

Å kunne ligge flatt, og å bøye meg med hodet først for å plukke opp ting på gulvet osv. Sliter så med halsbrann!
Ellers savner jeg salami [emoji7] Husker fra sist fødsel at de heldigvis serverte det i kantinen på barsel. [emoji23] [emoji173]

Savner å LIKE smaken av mat. :P mat er bare blæ og noe jeg kun putter i meg fordi jeg blir sulten. Jeg pleide å like smakene, pleide å være entusiastisk med mat og matlaging.

Jeg er bare så letta over å lese at jeg ikke er den eneste som tenker at det å være gravid er litt vel heftig, og ikke helt skjønner at folk går igjennom dette frivillig både tre og fire ganger; veksler mellom å være imponert og føle meg litt flau og som en dårlig vordende mor fordi jeg synes graviditeten er tung.... Ingen av mine venninner har noensinne sagt at de har mislikt mye ved det å være gravid, så jeg har følt meg veldig alene. Godt å lese at det er andre som også gleder seg til det over overstått!

Nei, altså.. Jeg synes det er rimelig heftig jeg også, altså! Men jeg «glemte» det mellom de to første, og husket det rimelig klart igjen da jeg gikk fravid med nr 2 [emoji85] Men jaggu klarte vi ikke å smelle til med tvillinger nå, og dobbelt så dårlig som før [emoji23][emoji111]️ Aldri, aldri mer hvertfall. Det er sikkert denne gangen!

Savner snus og fårepølse. Og fine bh-er, og å kunne bevege meg fortere enn en snegl....

Savner kroppen min. Og begynner å bli bekymret for om jeg noengang kommer til å bli som jeg var... :-(

Synes alle andre er så fine gravide, mens jeg føler meg kun skikkelig blubb..

Savner spekeskinke og energi! Føler meg sliten døgnet rundt, vil bare ligge og sove [emoji24]

Savner energien og å kunne knytte skoene uten å føle at jeg klemmer den lille flat og mister pusten

Back
Topp