Hva er det du savner mest fra før du ble gravid?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Her må det være puppene mine, de er ikke små, runde eller faste lenger. Eneste på kroppen jeg har vært fornøyd med også bare eksploderte de i alle kanter med full av strekkmerker. De hviler på magen når jeg sitter jo! Hadde kanskje en liten c før. Og å ikke ha vondt i kroppen! Alkohol går overraskende bra, verre med spekepølsa. Satse på at baby er verdt det.
Hva med dere? :)

Savner spekemat ja[emoji849] kjenner en god kald øl hadde vært godt og[emoji28] gleder meg til å kunne gå smertefritt og å kunne komme meg ut av senga utenat det må bli en stor operasjon [emoji848]

Absolutt ingen ting

Rødvin, men mer følelsen av et par glass på fredagen enn selve smaken. Og å kunne reise meg og slikt uten å få smerter.

Å kunne løpe opp trappa på jobb, nå kan jeg knapt gå opp uten å hive etter pusten.
Savner å bare være litt kjappere i kroppen generelt, og ha energien og lyst til den treninga jeg dreiv med før.

Men alt er verdt det :)

Brie og Salami på knekkebrød....
Og det å kunne gjøre de tingene jeg ønsker uten å måtte tenke meg om to ganger og at andre skal gi med vellmenende råd om hva jeg burde gjøre.

Savner mest å sove en hel natt sammenhengende. [emoji21]Var ikke forberedt på å sove så lite og dårlig fra veldig tidlig i svangerskapet. Savner også champagne, rødvin og spekemat. Og savner å være pen på håret. Det ser ut som om det har vært i kompostkverna uansett hva jeg gjør..

Glemte å ta med en velfungerende, sterk og utholdende kropp.... Det savner jeg...

Savner brie, camembert, salami, rødvinspølse & kvitløkspølse. Savner å sove uanbrutt av x antall tissepauser, og å ha mindre smerter i hofter osv.

Lista er lang [emoji23] Jeg savner:
- Sprekere kropp, med mer energi
- Å slippe å spy hver ENESTE dag
- Å kunne gå lengre turer (klarer ikke det nå pga bekken og utholdenhet)
- Å slippe å måtte beregne ekstra plass pga magen uansett hvordan jeg skal bevege meg
- Å kunne reise meg opp uten å lage mer maskuline lyder enn mannen min hadde klart å lage, selvom han prøvde hardt
- Å kunne se tærne mine, og orke å barbere meg i dusjen [emoji28]

Å guuuud, jeg gleder meg SÅ til å bli ferdig altså. Aldri, aldri, ALDRI mer.... [emoji28]

Savner å kunne ri og trene hestene mine.
Savner å kunne gå normalt, uten å vagge eller få smerter.
Savner å kunne drikke masse kaffi.
Savner å kunne bidra skikkelig med husarbeid/middag o.l. Gjør noe fortsatt men mannen får mye.

Mest av alt savner jeg biten med å kunne trene hestene mine. Jeg gleder meg veldig til å bli ferdig ! Veldig usikker på om jeg orker å gå igjennom dette en gang til!

Jeg er bare så letta over å lese at jeg ikke er den eneste som tenker at det å være gravid er litt vel heftig, og ikke helt skjønner at folk går igjennom dette frivillig både tre og fire ganger; veksler mellom å være imponert og føle meg litt flau og som en dårlig vordende mor fordi jeg synes graviditeten er tung.... Ingen av mine venninner har noensinne sagt at de har mislikt mye ved det å være gravid, så jeg har følt meg veldig alene. Godt å lese at det er andre som også gleder seg til det over overstått!

Overskudd

Savner å kunne gå en tur/bevege meg uten å bite bekkensmertene i meg(selvom det så langt er bedre enn sist,da jeg ikke kunne gå..),savner å kunne løpe og leke med sønnen på 2(og være mamma med bare litt energi)savner å slippe å spørre om hjelp til diverse ting i hjemmet...f eks bøye meg ned/reise meg opp:p..salami...spekeskinke..savner å slippe å havne i søvnkoma fra 2åringen sovner kl 19..MEN jeg syns faktisk det er bedre å ikke gå høygravid om sommern og heller kunne glede meg til lysere tider og sommer med baby:)

Jeg er bare så letta over å lese at jeg ikke er den eneste som tenker at det å være gravid er litt vel heftig, og ikke helt skjønner at folk går igjennom dette frivillig både tre og fire ganger; veksler mellom å være imponert og føle meg litt flau og som en dårlig vordende mor fordi jeg synes graviditeten er tung.... Ingen av mine venninner har noensinne sagt at de har mislikt mye ved det å være gravid, så jeg har følt meg veldig alene. Godt å lese at det er andre som også gleder seg til det over overstått!
Jeg vet faktisk ikke om jeg orker dette en gang til! Dette er min første og hadde vært fint med et søsken men. Får se om jeg glemmer det da baby kommer!

Betennelsesdempende medisin :arghh:

Back
Topp