Hva er det beste / værste med å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Beste må være at det vokser et liv inni oss :)
Kommer ikke på noe værste nå jeg

Det beste er jo det man får ut av det;) kjenne spark, se på UL og handle ting/klær. Værste er bekkenløsning:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Beste må være gleden over et nytt familiemedlem. Verste er vektøkning og trøtthet. Men det er verdt det ❤️

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Det beste er gleden over at vi skal få et nytt familiemedlem.spark og bevegelse i magen. All forberedelsen rundt. Ul ☺
Det værste nå er tretthet og veldig øm nederst å magen

Det værste er å leve med hyperemesis... det beste er gaven du får til slutt ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det beste er:
- Å kjenne liv
- Å planlegge og fantasere om det nye familiemedlemmet med resten av familien.
- Lære om kroppen sin, biologi, anatomi og hvor fantastisk maskineriet kroppen faktisk er. Lager en liten baby som er perfekt når den kommer ut!
- Se fantastisk ut, og kunne gå med topper som fremhever magen...hehe..
- Mammabukser med strikk i livet!

Værste:
- Kvalme( heldigvis ferdig for lengst)
- Bekkenlåsning og bekkenløsning (er fin akkurat nå...bank i bordet!)
- Være mer sliten og trøtt, og følelsen av å ikke orke noe. (tidlig)

Det beste er å kjenne liv og kjenne på gleden over å få være så heldig å få lage ett nytt menneske :-)
Det verste er å ikke ha overskudd i hverdagen og hormongrining

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Det beste er nok å kjenne liv og det å vite at mini som vokser i magen er noe mannen pg jeg har skapt sammen.

Det værste må være forstoppelse (har Irritabel tarm som er blitt VERRE) og intense magesmerter samt bekkensmerter.
Og kanskje og den redselen og usikkerheten som gnager spesielt de 12-14 første ukene.

Gleden må jo være at vi har klart å
Skape et liv. Det er jo helt eventyrlig, hvertfall i mine øyne <3

Det værste er vel plagene av sv.skapet. Men hos meg er de bare bagateller :-)

Besta e kriblingo eg kjenne bare me tanken på at da ligge ein liten mini inni magen!:D Å få sjå mini på ultralyd, høyra hjerteslag og ittekvart kjenna bevegelse og spark i tide og utide!;) Da versta e vel te no ryggvondt.. Og at folk begynna å tafsa på magen min.... Blærh.. :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Det beste hittil må være at jeg ikke tenker på og holde magen inne hele dagen ;) .. Værste hittil er nokk trøttheten, men den begynner heldigvis å avta :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Beste er spark og liv:) , verste er bekkenløsning og det stresset som medfølger når jeg ikke får lov til å gjøre alt jeg føler jeg må av huslige ting.

Termin 4. januar:)

Verste med svangerskapet er alle plagene som følger.

Beste er bevegelser, voksende magen, det å kunne få høre hjertelyden og se lille på UL.

Det beste med graviditeten er å bære frem et lite mirakel som er en del av deg og kjenner igjen stemmen din. ♡

Det verste er desidert alt dette hormonstyret og følelsene som tar overhånd. Og blodutredelser på låra- uff..

Værste er at jeg er så trøtt, og orker mindre enn før. Beste er og bare legge seg på sofaen om kvelden når ungene er lagt og kjenne den lille romsterer vilt inni magen. Den spreller dagen lang, men er litt spesiellt på kvelden når jeg faktisk har tid til og sette meg ned/legge meg ned i sofaen og bare slappe av :-)

Back
Topp