Hva er det beste med å gå gravid?

snusken

Forumet er livet
Jeg synes det er fantastisk herlig å slippe å ha tante rød på besøk hver måned!! Jeg synes det er ubehagelig og ekkelt hver gang jeg har tante rød på besøk og kan nesten ikke vente til å slippe det [:@] Jeg har alltid hatt så uregelmessig så jeg vet aldri når det kommer og derfor er det nå så herlig å slippe å tenke på det i det hele tatt [:D] [:D]

Dette er jo bare en liten ting jeg syns er fint, det beste er selvfølgelig å kjenne liv i den lille i magen min, men jeg tenkte det kan være gøy å tenke ut mange positive ting!
Hva synes dere er det beste med å gå gravid?

Ha en god helg alle sammen!! [:)]
 
Det beste med å gå gravid er i det øyeblikket du kjenner de første sparkene. Blir litt lei meg når jeg tenker på at jeg aldri får kjenne den følelsen igjen[:(]
Spenningen på treffe det ufødte barnet er også deilig[:D]
 
Det er masse positivt med å være gravid (og noe negativt [;)])
Kjæresten min er veldig snill med meg for tiden... Og det liker jeg jo godt! Ellers så er det jo stort å oppleve det å kunne få ett barn... [:D]
 
Enig i at det er deilig å slippe tanta...
Men det herligste er nok de sparka den lille inni der gir!!![;)]
Det er noe helt spesielt liksom.
 
kjente babyen sparke for første gang forige uke, var helt utrolig....
trodde det ikke selv første gangen, men har hvert mye de siste dagene.....
tenk de små beina, dakars!
så bare det og stryke seg over "kula" og tenke seg at der ligger babyen din, så utrolig deilig følse...
men er selvfølgelig mange spørsmål som dukker opp også, som: hvordan h#n blir seendes ut, om den har det bra, går fødselen greit osv...

gleder meg så utrolig til og kunne holde den lille i armene[:)][:)][:)]
 
Ening med Jorisk :) Min kjæreste hjør jo alt for meg!
 
* Kjenne babyen sparke
* Vite at det ligger en nydelig bylt inni der - som VI har laget
* At mannen er så stolt
* Slippe tanta
* Glede seg til den kommer ut

[:D] Åhh som jeg gleder meg til neste gang !!
 
Jeg liker følelsen av å ikke være alene jeg.. Høres det rart ut? Magen har fått et eget liv, og hvis jeg har en litt kjei dag, så dukker det opp et spark eller fem og får tankene over på noe annet..
 
Vil bare si at jeg er enig med dere alle [:D] Det er fantastisk å være gravid!
Til alle dere som prøver: Håper dere snart får en liten spire i magen!!

Nå skal jeg og typen kose oss med en bedre middag og feire at vi har vært forlovet i et år [:)]
 
Gratulerer med et års dag for forlovelsen! Og takk for at du tenker på oss som prøver!
 
GRATULERER med 1 års forlovelsesdag[:)]
 
Hei Snusken!

Gratulerer med et års forlovelse, OG gratulerer med barnet i magen. Håper dere får en herlig fering av begge deler.

 
Det beste for meg er å slippe og tenke på vekten. For ca to år siden veide jeg litt over 100 kg, etter ett og et halvt år hadde jeg med fornuftig slanking, gått ned til 78 kg.

Føler også at jeg spiser bra for barnet siden jeg had gode vaner med mat. Men nå kan jeg tillate meg litt ekstra, og ta det litt roligere i hverdagen.

Mensen hadde jeg helt glemt, til dere nevnte den her hehe ( eller tante rød, som dere kaller den)
 
Synes den beste følelsen er når det virkelig går opp for deg att du er gravid!
Det er en helt spesiell og deilig følelse[:)]
Slappe av og kose seg med magen og kjenne liv fra den lille.
Og ja slippe mensen[:D]
 
At vi kan ha MAGE, vi som til vanlig er litt runde, og likevel få høre at vi er FINE!!!! Det er ikke dagligdags! Og vite at vi har skapt noe som vokser inni der, og kjenne at det vokser og er liv.
Føler meg rett og slett ganske vellykket for tiden!! [:D] [:D] [:D] [:D]
 
Back
Topp