Hva er det beste/fineste

Mama Bear

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2016
dere noensinne har fått i julegave?
Legg gjerne med bilde. :)
 
Oi fått så mye fint opp gjennom så vanskelig å velge...
Men for noen år tilbake fikk jeg en kvittering for nedbetalt studiegjeld av gubben som var på noen og tredve tusen. Da ble jeg så glad at jeg grein!
 
Oi fått så mye fint opp gjennom så vanskelig å velge...
Men for noen år tilbake fikk jeg en kvittering for nedbetalt studiegjeld av gubben som var på noen og tredve tusen. Da ble jeg så glad at jeg grein!

Wow, for en omtenksom og flott gave. :)
 
Det beste jeg har fått i julegave er speilreflekskameraet som jeg fikk av min kjære :) :)

Ja, det fikk jeg av gubbis for noen år tilbake også. Snille disse mannfolka. :)
 
Hjertesmykke i hvitt gull med diamanter av min kjære :) Første jula vi var sammen, og han er absolutt ikke noe romantisk, så det betyr veldig mye for meg :)

Ja, det er det som virkelig teller. Det jeg husker aller best er de gangene mannen har kommet hjem med selvplukkede villblomster. Da smelter jeg. :)
 
Fikk postkasse av samboer det året vi flyttet sammen, hadde bodd sammen flere mnd og jeg ville ikke endre adressen før vi hadde egen postkasse :)
Var ei skikkelig fin postkasse i tre med navnene våre inngravert, og han ba meg sjekke om jeg hadde fått post og oppi lå det et diamantsmykke :)
 
Fikk postkasse av samboer det året vi flyttet sammen, hadde bodd sammen flere mnd og jeg ville ikke endre adressen før vi hadde egen postkasse :)
Var ei skikkelig fin postkasse i tre med navnene våre inngravert, og han ba meg sjekke om jeg hadde fått post og oppi lå det et diamantsmykke :)

Åh, nå fikk jeg faktisk litt frysninger. Jeg blir så glad av å lese at det finnes så mange bra menn. :)
 
Husker en gang at jeg fikk spark når jeg var liten, det var stort :)
Ellers hjertekjede av sambo i hvitt gull og diamanter, bruker det hver dag :)
 
Fikk hjerte smykke og øredobber i gull og diamanter av mannen min. Pleier å få en eske med hjerte sjokolader til jul så jeg ble overrasket over den gaven. Lurer på hva han finner på i år.
 
Fikk et gullsmykke i form av et hjerte av mannen. På baksiden var det gravert "Evig din Sindre" <3
 
Smykke som jeg fikk av mannen min for noen år siden, lå mye tanke bak det :)
 
Back
Topp