Hva er det beste babyen din vet å spise?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her er det:

- maispinner (særlig de fra Sverige, er sånn diger pakke som løser seg lettere opp enn de norske)
- smoothie (alle vi har prøvd hittil :p )
- frukt i nett
- ting som IKKE er lov å ta, særlig storesøster sine leker :hilarious:

Hun spiser det hun får, har ikke opplevd at det er noe hun ikke vil ha ennå.
Men spaghetti er virkelig toppers, også er melon fantastisk

Havregrøt er det han liker aller best.:)
Ellers liker han bær, banan, lasagne, spagetti bolognese, maispinner, enkelte smoothies, egg, brød. Pluss mye mer, men liker langt fra alt.:)

Her er det:

- maispinner (særlig de fra Sverige, er sånn diger pakke som løser seg lettere opp enn de norske)
- smoothie (alle vi har prøvd hittil :p )
- frukt i nett
- ting som IKKE er lov å ta, særlig storesøster sine leker :hilarious:
Fikk de maispinnene i Sverige selv når vi var på ferie,og var supert med så stor pose!

Her er banan og jordbær favoritt av frukt/bær og middag er fullkornsspagetti med kjøttsaus en hit. Spiser dog det aller meste , men lasagne var ikke så populært. Ellers går det mye i mm. her enda.

Her er banan og jordbær favoritt av frukt/bær og middag er fullkornsspagetti med kjøttsaus en hit. Spiser dog det aller meste , men lasagne var ikke så populært. Ellers går det mye i mm. her enda.
Ja, her går det i mme om natten (hver 2.-3. time omtrent).

Spiser det meste.

Men blir veldig glad om hun får en eplebåt å tygge på eller banan :)

Hun spiser det hun får, har ikke opplevd at det er noe hun ikke vil ha ennå.
Men spaghetti er virkelig toppers, også er melon fantastisk
Moser du spaghettien ? :)

Havregrøt er det han liker aller best.:)
Ellers liker han bær, banan, lasagne, spagetti bolognese, maispinner, enkelte smoothies, egg, brød. Pluss mye mer, men liker langt fra alt.:)
Åh, her prøvde jeg det og det så ut som jeg hadde gitt henne muggost eller noe på ansiktsuttrykket :p Har ikke prøvd egg, det fikk jeg lyst til. Jeg har ikke prøvd så mye rart jeg heller.

Moser du spaghettien ? :)

Ja, kokte spaghettien for seg og lagde kjøttsaus for seg. Blandet det sammen og kjørte i stavmikser, men ikke til det er most helt fint.
Leste et tips om å ta halvparten i stavmikser og mose resten med gaffel også blande det sånn at det blir noe som er biter, tenkte å prøve det neste gang jeg lager opp :happy:

Back
Topp