Hva er det barnets favoritt matvare?

Her er pannekaker den store favoritten :-P

Fiskeboller og fiskekaker er uten tvil favorittmaten til 2- åringen vår :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her har hun perioder med div. En stund eeeelska hun paprika, nå liker hun det plutselig ikke.
Det eneste hun har likt hele veien er revet ost, cherrytomater og mais. Veldig glad i rømme også :) lurer på hvorfor hun bestandig vil ha Taco til middag :p

Her går det mye i taco og pannekaker, er favoritten og når det kommer til pålegg så går det mye ost :)

Her sluker de typisk barnemat som spagetti og pannekaker:p men hun ene elsker også litt sterk/ mat med mye smak. Hun kan gnafse i seg sylteagurk, sylta hvitløk, å eddik :p

Synes ikke gulost og sylteagurk var så gal kombinasjon. Her går prim med majones ned på høykant :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte le når jeg laget lunsj i stad.. Vesla ville bare ha gulost med syltagurk.
Så lurte jeg litt på om det var noen andre barn som hadde rare "favoritter".

Vesla ELSKER
sylteagurker og cherrytomater.

Hva liker deres barn?
Synes ikke gulost og sylteagurk var så gal kombinasjon, kunne jeg godt spist selv. Her går prim med majones ned på høykant O.o

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Nja. Av favoriter står nok pannekaker og pizza høyt.

Når vi var på danmarksbåten hadde vi buffet.... Dette valgte eldste av ALT det gode å velge mellom... Egg, reke. Agurk. Majones. Salt og kjeks. Sprøløk og rødbeter...

Jummi liksom.

Salami og krydderskinke er favoritten her for tiden. Med masse agurk :) Og ridderost med paprika :) Han er også veldig glad i nøtter og druer, før valgte han det framfor sjokolade :D

Eldste spiser kaviar med salami på. Nugatti med brunost. Agurk på ALT!!!
Mellomste vil helst krype oppi ketchupflaska!
Minstemann spiser det han får utenom fisk..

Rømme og agurk. Hun kan spise et helt beger med rømme, namn:P

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Min gutt på 3 elsker alt av frukt og grønnsaker. Kutter vi opp frukt eller grønnsaker og legger det i en bolle og gir det til han, er det som om han sitter med en bolle med godteri i fanget, Han hiver innpå og koser seg som bare det! :)

Han er veldig glad i macaroni og kjøtt/pølser og fiskepinner med ris eller potetmos til :) Han har faktisk ikke vært så glad i potetmos før, men vi fant ut av at hvis han får ketchup, litt krydder og litt sprøløk på potetmosen, så syns han det er kjempegodt :D

Majones, smør, rømme . Har funnet han med skjeia oppi smør boksen o: æsj :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp