Hva er det "alle" ungdommer har / går med?

Bringebærdrops

Elsker forumet
Hva er det som er populært blant tenåringer og ungdommer nå? Enten der du bor lokalt, eller genrelt.

Tenkt på sånn som at før gikk "alle" med strikk nederst på buksebeina på buksene sine, for at de ikke skulle være vide. "Alle " går /gikk med converse osv.

Noen som vet ? Eller har en oppfatning.

( prosjekt)

Syns alle har disse tube-skjerfene... Jeg er i praksis i tiende, og de skjerfene er overalt, til og med på gutter.
Ellers har jeg ikke egentlig lagt merke til noe som går igjen, bortsett fra at jeg syns nesten alle er så pene i tøyet, spesielt i forhold til hvordan det var da jeg gikk på ungdomskolen.

Syns alle har disse tube-skjerfene... Jeg er i praksis i tiende, og de skjerfene er overalt, til og med på gutter.
Ellers har jeg ikke egentlig lagt merke til noe som går igjen, bortsett fra at jeg syns nesten alle er så pene i tøyet, spesielt i forhold til hvordan det var da jeg gikk på ungdomskolen.

Det siste har jeg også lagt merke til... Var i praksis i fjor, også i tiende, men husker ikke noe spesielt, annet enn at de var veldig fine i tøyet. Skjorter hos guttene og bluser på jentene.. :P Men hvor i landet bor du? SIden du nevner tubeskjerfene. Hvis du ikke vil si det så trenger du ikke det :)

Det siste har jeg også lagt merke til... Var i praksis i fjor, også i tiende, men husker ikke noe spesielt, annet enn at de var veldig fine i tøyet. Skjorter hos guttene og bluser på jentene.. :p Men hvor i landet bor du? SIden du nevner tubeskjerfene. Hvis du ikke vil si det så trenger du ikke det :)

Dette er skolen i Svolvær.
Kan hende de er ferdig med tubeskjerfene andre steder, men har sett at de er mye i bruk på Universitetet i Nordland også når jeg er der. Noen bruker vanlige store skjerf da, og noen få har sånne tynne. Jeg selv har et polyerster-skjerf som jo er mer et sjal omtrent, men det er fint leopardmønster på så det bruker jeg.

Kan ikke si utenom disse skjerfene at jeg har merket meg noen konkrete produkter eller ting.

Søskenbarnet mitt er veldig glad i sånt som har USA flagg på seg. Vet ikke om det bare er henne eller om det er noe som går igjen hos flere? Har faktisk ikke tenkt så mye over det. :) Ellers er converse fortsatt populært og buksene skal være "stramme".

Tubeskjerf og fint tøy har jeg også lagt merke til :)

Tubeskjerf og fint tøy har jeg også lagt merke til :)

Hmm.. Hvor i landet kommer du fra? I nærheten av Svolvær.. Spør fordi jeg vil vite om det er generelt i landet, eller bare en landsdel osv. :) Så har jeg ikke så mange å spørre i andre deler i landet enn der jeg bor, haha :) Hva skulle man gjort uten babyverden? :)

Parajumpers eller Canado Goose. Synes det er helt sykt at ungdommer får så dyre jakker!

Mhm...Søstra mi er i den aldersgruppa, og omtrent alle vennene hennes har sånn jakke. Skikkelig dyre jakker. Kommer du fra Øst-landet? :)

Hmm.. Hvor i landet kommer du fra? I nærheten av Svolvær.. Spør fordi jeg vil vite om det er generelt i landet, eller bare en landsdel osv. :) Så har jeg ikke så mange å spørre i andre deler i landet enn der jeg bor, haha :) Hva skulle man gjort uten babyverden? :)
Trøndelag/Trondheim :)

Om jeg skal dømme etter mine på 13 og 14,5 så er det Umbro-bukser og jakkene til idrettslaget... :D Heldigvis!

Tubeskjerf her også! Trøndelag :) Også sånne skjorter på jentene med en slags strikket genser over, slik at kragen stikker frem. Litt penere stil liksom :)

Når man ser hva som går igjen på butikkene nå,er det militærmønster,skarpe farger,strikka gensere og pumps som er flate helst med noe nagler og spenner på. Bor i Tromsø :-)

Dongeri-skjorter er på full vei inn no.... har en 15 åring i hus:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Uggs, converse eller sneaker wedges. Store skjerf, dunjakkeri forskjellige varianter, Stars and Stripes (USAs flagg) gjennomsiktige bluser, vide topper Som slutter ved midjen, med en singlet under. Skappel-genseren og Marius-strikk.

Back
Topp