Hva er deres symptomer nå?

18+3:
Ligamentsmerter
store pupper
trøttere enn vanlig, men upåklagelig opplagt i forhold til de første 14 ukene :-p
kvalme når jeg er veldig sulten
til tider vondt i korsryggen

Nå i uke 15+2 begynner energien å vende tilbake, men jeg sliter med å tilpasse aktivitetsnivået. Ender bare opp med å gjøre mye mer, og være like utslitt på ettermiddagen som de foregående ukene.

Ellers er puppene litt ømme, "menssmerter" pga at livmor vokser, hodepine, vondt i korsryggen, lyst på all mulig mat hele tiden, sover dårlig, brekker med av lukten av gulrøtter som koker (kjempemerkelig!)..Og kjenner lille som prikker meg på innsiden av magen ♡♡♡

Tror det var alt :P

Alt i alt er jeg ikke så veldig plaget av symptomene.

19 uker idag. Til tider utrolig vondt i korsryggen, helt nederst... Halsbrann, ligamentsmerter, hodepine. Kvalmen har avtatt :) (men kan dukke opp med visse dårlige lukter osv) VELDIG trøtt enda, syns det er vanskelig å ligge komfortabelt. Ellers er man veldig hormonell, følsom, overreagerer sikkert ofte på mye, er veldig sårbar og tar lett til tårene.

Er 16+0 i dag.
Fryktelige ligamentsmerter
Menssmerter
Begynt å få vondt i bekkenet
Tett i nesa
Griner av absolutt alt
Brekker meg av det meste
Litt ømme pupper
Hjertebank

15+2.
Kaster opp hver morgen, litt kvalm særlig når jeg er trøtt eller sulten. Har vondt i bekkenet. Bryst som klør, pluss hatt et par dråper råmelk (!). Ellers sliten, men mindre enn før [emoji4]

15+5

Kaster opp
Alltid kvalm
Kløe
Trøtt og sliten
Veldig ømme pupper
[emoji85][emoji175][emoji813]️[emoji170]

15+5
Kvalm, men mindre enn før
Veldig sliten
Svimmel
Murringer og kynnere