Hva er deres sommerplaner?

Eneste vi har planlagt er konsert :) ellers er det ikke lagt noen planer :=

Her har vi ikke lagt noen spesielle planer, da jeg ser for meg noen VELDIG rolige og varsomme uker etter jeg har nådd uke 30. Fikk minstejenta mi i uke 33, med begynnende fødsel i uke 32. En måned på nyfødt intensiv, med vesle bebisen min koblet til både det ene og det andre.... Dette er noe jeg er reelt veldig redd for a skal skje igjen, så nå er jeg veldig på vakt denne gangen:happy:

Blir nok småturer i nærområdet ;)

Vi blir nok bare hjemme, på hytta og på besøk hos familie i nærheten i sommer. Ser ikke for meg langturer.

Når tar dere ferie? Jeg er så usikker på om jeg ønsker tidlig eller sein ferie. Om jeg tar sein ferie ser jeg for meg å gå direkte fra ferie og over i permisjon, og slik slippe f.eks to "venteuker" på jobb mellom ferie og permisjon. Samtidig heller jeg litt mot tidlig ferie, i tilfelle jeg på slutten av sommeren ikke er i form til å dra på hytta og slikt.

Vi har hytte både på fjell og ved sjø. Regner med det blir mye fisking og bær/soppturer:) kanskje biltur til danmark eller sørlandet. Ser an litt. Har to bryllup i august vi skal i, men jeg tror jeg må se an nærmere:-D

Har egentlig avtalt med ett vennepar at vi skal til Danmark sammen, skulle dra i fjord, men da var ho gravid, å samme med meg i år. Så venter nok til neste år:) da blir vi en fin gjeng med 4 barn og 4 voksne:) i år blir det nok bare dyreparken som er bestemt nå iallefall:)

Vi har leid sommerhus i Danmark i juli. Håper at formen er fin til da ☺ biltur, Legoland og Løvepark er ikke så koselig når man er dårlig.

Vi har leid feriehus i Danmark med familie :)

Planen min var noen uker i Spania, men her har flyskrekken inntatt for fullt.. Haha.. Så jeg har faktisk ingen planer.. Kanskje like greit å ta en rolig sommer :) Blir Kanskje en tur til østlandet og besøke familie :-)

Vi skal til Hunderfossen og kanskje litt annet i området der, vi ser an hvor mange dager ift. formen min:)

Pappa og kjæresten hans har bestilt hus i danmark som alle (hans og hennes barn og barnebarn) skal være på første uka i august. Dersom terminen min ikke blir flyttet frem på oul drar vi på tur :)

En tur til hunderfossen i juni og ei uke til Sverige i Juli :-) det er det;-) ellers blir det vel dager på hytta og avslapping hjemme, tror alle kan nyte godt av det før den nye hverdagen trer i kraft ;-)

Jeg har ikke tenkt på at jeg nesten er høygravid i sommer :p
Vi har planlagt tur til Kristiansand og ellers "der sør". 2 timer med fly + leie av bil.
Jaja, om jeg plutselig føder altfor tidlig så finnes det jo fødeavdelinger der nede å :p
Hilsen en finnmarking

Ikke lagt noen planer enda, men det blir nok norgesferie vil jeg tro:) Er invitert i bursdag utenfor Oslo nest siste helgen i august, da er det bare 3 uker til terminen, så vi får se hva vi gjør.

Vi skal en tur til danmark første uka i august dersom terminen ikke blir satt fram på oul :)

Har veldig lyst å dra til danmark, men vet ikke om jeg orker turen. Kjørte til danmark da jeg var 20 uker på vei sommeren for 3 år siden, og det var slitsomt nok. Denne sommeren blir jeg 30 uker på vei når vi skal på ferie. Så mulig det bare blir noen små turer i Norge, Mikkelparken og kanskje bjørneparken.

Jeg skal på sydentur med svigers samboer og jenta vår. Jeg skal være 1,5 uke de andre i 2. Kjenner jeg gruer meg litt for det kan bli en kjedelig ferie. Svigerfar har valgt et gammelt rolig hotell som ligger litt ødeo_O. Men kanskje det kan være deilig og. :dance018
Vet jo ikke hvordan formen er. Men forrige svangerskap var jeg akkurat som jeg pleier når jeg ikke var gravid.

Vi skal og en uke til danmark i juli. :happy:

Back
Topp