Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har vi ikke lagt noen spesielle planer, da jeg ser for meg noen VELDIG rolige og varsomme uker etter jeg har nådd uke 30. Fikk minstejenta mi i uke 33, med begynnende fødsel i uke 32. En måned på nyfødt intensiv, med vesle bebisen min koblet til både det ene og det andre.... Dette er noe jeg er reelt veldig redd for a skal skje igjen, så nå er jeg veldig på vakt denne gangen
Vi blir nok bare hjemme, på hytta og på besøk hos familie i nærheten i sommer. Ser ikke for meg langturer.
Når tar dere ferie? Jeg er så usikker på om jeg ønsker tidlig eller sein ferie. Om jeg tar sein ferie ser jeg for meg å gå direkte fra ferie og over i permisjon, og slik slippe f.eks to "venteuker" på jobb mellom ferie og permisjon. Samtidig heller jeg litt mot tidlig ferie, i tilfelle jeg på slutten av sommeren ikke er i form til å dra på hytta og slikt.
Vi har hytte både på fjell og ved sjø. Regner med det blir mye fisking og bær/soppturer kanskje biltur til danmark eller sørlandet. Ser an litt. Har to bryllup i august vi skal i, men jeg tror jeg må se an nærmere:-D
Har egentlig avtalt med ett vennepar at vi skal til Danmark sammen, skulle dra i fjord, men da var ho gravid, å samme med meg i år. Så venter nok til neste år da blir vi en fin gjeng med 4 barn og 4 voksne i år blir det nok bare dyreparken som er bestemt nå iallefall
Planen min var noen uker i Spania, men her har flyskrekken inntatt for fullt.. Haha.. Så jeg har faktisk ingen planer.. Kanskje like greit å ta en rolig sommer Blir Kanskje en tur til østlandet og besøke familie
Pappa og kjæresten hans har bestilt hus i danmark som alle (hans og hennes barn og barnebarn) skal være på første uka i august. Dersom terminen min ikke blir flyttet frem på oul drar vi på tur
En tur til hunderfossen i juni og ei uke til Sverige i Juli det er det;-) ellers blir det vel dager på hytta og avslapping hjemme, tror alle kan nyte godt av det før den nye hverdagen trer i kraft ;-)
Jeg har ikke tenkt på at jeg nesten er høygravid i sommer
Vi har planlagt tur til Kristiansand og ellers "der sør". 2 timer med fly + leie av bil.
Jaja, om jeg plutselig føder altfor tidlig så finnes det jo fødeavdelinger der nede å
Hilsen en finnmarking
Ikke lagt noen planer enda, men det blir nok norgesferie vil jeg tro Er invitert i bursdag utenfor Oslo nest siste helgen i august, da er det bare 3 uker til terminen, så vi får se hva vi gjør.
Har veldig lyst å dra til danmark, men vet ikke om jeg orker turen. Kjørte til danmark da jeg var 20 uker på vei sommeren for 3 år siden, og det var slitsomt nok. Denne sommeren blir jeg 30 uker på vei når vi skal på ferie. Så mulig det bare blir noen små turer i Norge, Mikkelparken og kanskje bjørneparken.
Jeg skal på sydentur med svigers samboer og jenta vår. Jeg skal være 1,5 uke de andre i 2. Kjenner jeg gruer meg litt for det kan bli en kjedelig ferie. Svigerfar har valgt et gammelt rolig hotell som ligger litt øde. Men kanskje det kan være deilig og.
Vet jo ikke hvordan formen er. Men forrige svangerskap var jeg akkurat som jeg pleier når jeg ikke var gravid.