Hva er deres sommerplaner?

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
I fellesferien er vi omtrent høygravide og lurer på om dere planlegger noen reiser.. Jeg tenker vi tar det litt på sparket. Vet jo ikke hvordan formen er da, så kanskje det blir en liten biltur, hotellhelg med spa e.l. Kjenner jeg er misunnelig på dem med hytte.. Er ikke formen fra håper jeg på sommer og sol på nordvest-landet så dagene kan tilbringes på verandaen.

Hilsen ei som er drittlei vinteren

I fellesferien er vi omtrent høygravide og lurer på om dere planlegger noen reiser.. Jeg tenker vi tar det litt på sparket. Vet jo ikke hvordan formen er da, så kanskje det blir en liten biltur, hotellhelg med spa e.l. Kjenner jeg er misunnelig på dem med hytte.. Er ikke formen fra håper jeg på sommer og sol på nordvest-landet så dagene kan tilbringes på verandaen.

Hilsen ei som er drittlei vinteren

Vi har ingen store planer, og tar det også litt som det kommer. Mulig vi tar en tur på tivoli til Køben, ellers blir det nok noen togturer til noen større byer i Norge (reiser gratis med toget). Kanskje til Bergen eller Kristiansand. Mora mi har hytta, så håper på å få en uke der med litt båtkjøring og skogsturer :happy:

Ser an formen. Sist planla vi kjærestetur 3 måneder før termin, og det endte opp med sykehus og fødsel, så vi ser an denne gangen her ;)

Vi bestilte 14 dager til Kos uka før vi fant ut at bolla var der :p Har avbestillingsforsikring og ser an,men skal være helt overkommelig har jeg forstått :) når vi reiser er jeg 27+6 i følge BV :)

Vi har ingen store planer, og tar det også litt som det kommer. Mulig vi tar en tur på tivoli til Køben, ellers blir det nok noen togturer til noen større byer i Norge (reiser gratis med toget). Kanskje til Bergen eller Kristiansand. Mora mi har hytta, så håper på å få en uke der med litt båtkjøring og skogsturer :happy:

Ser an formen. Sist planla vi kjærestetur 3 måneder før termin, og det endte opp med sykehus og fødsel, så vi ser an denne gangen her ;)
Kom til Kristiansand og besøk meg i sommer <3 så kan vi gå høygravide sammen hihi :D

Har ingen store planer. Blir nok en tur til familiehuset, prøver å få booket det men fler i familien så vil ha det. Men noen annen ferie tror jeg ikke det blir. Kanskje en hyttetur men ingen reiser utenlands. Med de to forrige var jeg ganske sliten og slet mye med bekkenplager på slutten så mye planlegging blir det ikke.

Har egentlig planer om å dra til varmere strøk, men kommer mest an på bekkenet. Har tålt varmen godt som gravid tidligere, men vi får se.

Kommer ikke til å legge noen store planer. Sist jeg hadde termin på septemeber hadde vi ei langhelg tidlig i juni som utgjorde sommerferien, bekkenet mitt var veldig dårlig og jeg kommer derfor ikke til å legge opp til verken lange reiser eller særlige utflukter til sommeren - får ta det som det kommer... Dessuten skal vi bygge garasje i sommer, så tipper mye av ferien går med til det..... :p

Var ganske høygravid på sommeren forrige gang også, og da var vi i sydlige strøk i ferien. Det har helt fint, men jeg gjør nok ikke det denne gangen. Blir nok mye hytteliv og besøk til familie på andre kanter av landet.

Planen er en tur til dyreparken i Kristiansand. Det er årlig tradisjon. Så det må jeg bare orke. Mannen vil til feriestedet vårt langt inni gokk. (Fjone) Et stykke til sykehus, så om barnet ligger i seteleie denne gangen også, spørs det om jeg tør det. Vi får se til sommeren

Vi bestilte to uker til Hellas før vi visste at jeg var gravid. Vi drar så lenge formen er bra og helsa tilsier at alt er OK :)

Planen var å kjøre til Danmark. Vi bor på Helgeland..:dead: hadde store bekkenplager i de forrige svangerskapene og egentlig siden.. så vi får se. Vet ikke om jeg klarer å si nei til barna som har gledet seg helt vilt.

Jeg elsker Sørlandet, så vi har vi bestilt en ukes ferie i Kristiansand i sommer. Leid hytte rett ved stranden, og det skal bli så herlig:)
Kan nesten ikke vente.

Jeg tør ikke fly når jeg er så langt på vei, så vi satser på Norgesferie i år. Blir sikkert noen turer på hytta også, både med venner og familie - og kanskje noen korte helgeturer.

Overleve;) Tenker med gru tilbake til de to andre somrene som nesten høygravid og denne gang er det to inni der!

Har bestilt tur til Hellas i juni. Er i veke 25-26 då, så håpar det går bra :) Ellers blir det berre heime og familiebesøk i juli.

Bestilte campingplass i Sverige 2 veker før bolla vart til, er i starten av august så det bør (teoretisk sett) gå bra :p spent på korleis det blir med stor mage og Ullaredshopping :D

Vi har ingen planer i år. Har tenkt å fortsette utenfor huset i år så går litt tid der. Så drar vi på hytten en del å. Er så deilig å være der. Kan være med nøste og dra ut i båt. Ungene elsker å være der.

Kan være vi tar oss en tur til Hønefoss for å besøke familie men får se formen an.

Den lengste reisen i år tar vi i slutten av mai. Da er planen å reise til Finnmark å besøke slekt. Har ikke planlagt selve sommeren helt, men blir nok bare kortere turer.

Har bestilt en god, gammeldags kjølig norsk sommer. Største sprell blir sannsynligvis ei uke i Danmark på starten av sommeren. Ellers tror jeg det blir mest farting i nærområdet; lekeplasser, mate fugler i havna, gå til stranda, besøke familie.

Back
Topp