Hva er deres sommerferieplaner?

Her blir det en langhelg/kjærestetur til Barcelona først (2 år siden sist vi var alene). Også blir det mest sannsynlig en uke i Danmark med vår datter og hans sønn senere i sommer. Ellers håper jeg på ro og fred da jeg er så kvalm og sliten! :hungover:

Vi skal på en ukes familietur til Spania, da snakk om hele familien pappa, stemor, svigermor, søsken osv. :)

Også skal vi en uke til Krakow, da blir det bare meg, mannen og junior. Mannen har familie der så blir vel til å besøke dem også :)

Lite "ferie" i år føler jeg.. Vi skal på sykehus med gutten vår, og på familebesøk sørpå. Er jo sånn sett ferie, men alltid masse mas og hit og dit. Føler aldri vi har slappet noe av, og er mer sliten etter ferien enn før vi dro dit..
Blir bare 1 uke fri fra jobb på mannen i år pga høyt arbeidspress på jobb.. Så får vi se om han heller kan ta noen kortere dager innimellom.
Så vi satser på skikkelig ferie etter babyen har kommet tenker jeg :)

Reiser til Kreta i 14 dager, er spent på hvordan formen blir i den varmen. Sliter med kvalme og oppkast nå i uke 8.

Er det noen som vet noe om risikoen for zika viruset i Europa i sommer? Litt bekymret for dette! :nailbiting:

Reiser til Kreta i 14 dager, er spent på hvordan formen blir i den varmen. Sliter med kvalme og oppkast nå i uke 8.

Er det noen som vet noe om risikoen for zika viruset i Europa i sommer? Litt bekymret for dette! :nailbiting:
Ta og søk opp på Google. Ta med myggspray. Det skal jeg når vi reiser til Spania.

De fleste myggsprayer er vel giftige? Vil helst unngå disse. Noen som vet om noen andre mer naturlige produkter. Vurderer å smøre meg med heat lotion med eucalyptus og mentol som er økologisk.
Som visstnok skal funke..

Tar gjerne i mot tips,

Her blir det tur til Kreta med mange i Familien :) 2 uker midt på sommeren, blir så deilig :D Har allerede nedtelling på når vi skal dra :)

Back
Topp