Hva er deres sommerferieplaner?

Eina

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Hvilke planer har dere for sommeren? Blir det en siste kjæreste- eller familietur før den vesle kommer til vinteren? Norge eller utlandet, storby eller strand?

Vi tenker å spare litt penger og holde oss i Norge, kanskje besøke litt slekt men ellers bare være hjemme. Gleder meg litt, kjenner jeg lengter etter å bygge rede :)

Jeg vurderer å droppe all ferie og ta ut pengene istedenfor. Siden jeg er alene er det viktig å bygge så mye inntekt som mulig i 2016.
Kan fort vært jeg ombestemmer meg om finværet fortsetter, men det er min foreløbige plan hvertfall

Vi har en datter på 2 nå så vi tenkte og ta en bilferie i norge Vi bor på Notodden i Telemark så planen vår er og dra til Kristiansand en dag så videre til Stavanger og kongeparken og prekestolen to netter der. Og videre to netter i Bergen da vi vertfall besøker akvariet bestilte hotel i går så nå er det i boks

Vi blir nok i område . Men den formen her er veldig vanskelig å vite. Så tror vi holder oss i nærheten :)

Vi skal til Hunderfossen i helgen. Og til min familie 1-15 juli. Er hjemme nesten én uke før vi drar med hele familien til Danmark.

Det blir en uke til Danmark i allefall;) syden er uaktuelt når jeg er gravid, var helt grusomt sist.

Her skal vi være på hytten, på fjellet i 4 uker. Fantastisk glad for at vi bortvalgte utenlandsreisen da jeg er så heldig å ha fått hypermesis, og er helt kaputt. Håper det gir seg til ferien, men får uansett slappet av på hytten.

Vi skal til Hunderfossen og Lilleputthammer noen dager, før vi tar noen dager på hytta på Oppdal. Så blir resten hjemmeferie før vi tar en uke på Kreta i slutten av september.

Norgesferie.. Dyreparken og mikkelparken. Vil helst oppleve litt til men får se det etter formen... Slitsomtt med ferie når man ikke er i form :/

Skal bare være hjemme i sommer og jobbe :) Tar en dag fri innimellom på de fineste dagene eller blir det sydentur i august så håper formen er god til da :)

Vi skal flytte tilbake til hjemplassen min, så vår ferie går med til å kjøre flyttelass og komme oss på plass der... Blir og jobbsøking for min del - så mulig at ferien utgår om jeg får napp.

Vi reiser til kreta om et par uker med fmilien. Vi driver også og vurderer cruise i september som en kjærestetur :)

Blir her hjemme, jobbe og ta meg fri innimellom noe dager.. Også ta meg en liten ferie når alle er tilbake. Tenkte dubai men det er døds varmt så venter til september da er det mildere

Blir en tur til dyreparken :) ellers blir det så mye tid vi kan bruke på å få solgt ting, pakka og gjort klar huset til kjæresten slik at det er klart til at vi flytter inn over sommeren :) starter å ta med ting igjennom sommeren. Gleder meg masse til å være på plass å få alt i orden til den lille komme ❤

Først drar vi til Kreta, rett etter skoleferien har startet:)) blir der i 2 uker,før vi blir hjemme(mest sannsynlig ) i tiden etter :) aldri vært i Kreta, og ungene har ikke reist med fly før, så dette blir spennende :smiley-bounce012

Har ei jente på snart 4, så vi tenker oss en tur i dyreparken, og litt forskjellige andre parker :) Men blir i nærområdet, eventuelt hytta ved sjøen når været er bra :) Ingen utenlandstur.

Her skal vi bygge ferdig trapp og veranda. Kanskje begynne på garasjen (kommer an på form, tid og penger) så skal vi til Tyrkia i begynnelsen på august. Utover det bare sløve ;)

Skal til syden. Håper formen er bedre da enn nå :P

Det blir vel hytta på Sørlandet og Danmarkstur med gode venner. Ikke noen reisemål langt vekke i år :-)

Back
Topp