Hva er deres planer i dag?! :)

*FruM*

Elsker forumet
Jeg har endelig en lørdag UTEN planer og NYTER det!!

Sikkert tre år siden sist...
Derfor har mannen og jeg satt av kvelden til hverandre!
God mat, film og avslapping på sofaen etter en ukes ferietur sammen med 29 (!!!) stk - er virkelig det som trengs nå!

På menyen står Sprøstekt kylling med potetgull!!!

http://www.frumaela.com/2011/01/sprstekt-kylling-oppskrift_04.html

4.jpg

(Så kommer jeg til å trykke refresh på facebook de neste timene for å håpe det kommer bilder fra bryllupet til Lambambie)

har nettopp vært i stallen og jobbet meg halvt ihjel med tidenes møkkahest!! (er vanligvis verdens beste hest)..

i kveld og natt skal jeg jobbe på et utested i byen .. sliiiiiiiiiten!

Her blir det grilling og kubbspel med et vennepar =)

Så blir vel rolig tenker jeg, avslappende og sosialt på samme tid :D

har også en lørdag ganske uten planer..utover å spise nystekt eplekake og spille monopol med jentene.
Og med det tempoet og "stressnivået" det har vær på aktivitetsfronten den siste mnd så må jeg si jeg NYTER en dag fri :)
Tror hele gjengen er sliten..jeg våkna først av alle idag..kl 11!!!! kan ikke huske sist jentene sov så lenge. stupte ut av senga og RISTA jentene med dia våken..var sikker på vi hadde føling på gang..men nei..bare sovende barn.

Fisketur i går med 70-80 fisk...og fjelltur på dagsplanen i morgen.
ORKER ikke engang gå tur med hundene idag...de har dratt meg med vogna idag,mens jeg nøyt en stor kopp kaffe. -i kveld skal de få dra vogna i mil nr 2 :)

Jeg har vært på bondens marked å solgt kort og hekleting:)
Kjempegøy!
Nå er jeg sliiiiiten og skal slappe av med hekletøyet når ungene har lagt seg!:)
Prøve å lage et sjal:)

FruM, jeg så deg i går;) På brotorvet:)

smash skrev:
Kjempegøy!
Nå er jeg sliiiiiten og skal slappe av med hekletøyet når ungene har lagt seg!:)

What?! Gjorde du...? Kanskje jeg så deg også :P Jeg gikk forbi flere som så utrolig kjente ut men som jeg ikke klarte å plassere - kanskje du var en av dem!? :P Jeg var iallefall SUPER-stresset! Haha!! 

Hadde 20 minutter på meg for å kjøpe barselgave, fordi jeg hadde bestilt pizza! Haha! Maks stresset!

Men du? Hvor er det bondens marked?

Her har tydligvis høyere makter bestemt at det er en alle går imot Mitsukai dag... 

Til nå har jeg: 
*Måtte MYE tidligere enn normalt 
*Måtte holde ut med en ramp uten like i HELE dag 
*Prøvd å legge rampen som har nekta og ha duppen sin. 
*Holdt ut 3 raserianfall
*Prøvd å forklare rampen 1000 ganger at slåing er uakseptabelt 
*Funnet ut  at de skulle ha visning imorgen OG på mandag og leiligheten så som vanlig bomba ut.. 
*Rydda og vaska til den store gullmedalje
*Prøvd å legge rampen igjen 

Nå er jeg max utslitt, men har fortsatt mye vasking igjen å gjøre ... *Klage litt*

Ellers har vi vært på st.hans feiring og hoppa i hoppeslott :P Eneste gangen mini var blid og snill ;P hehe

*FruM* skrev:

smash skrev:
Kjempegøy!

What?! Gjorde du...? Kanskje jeg så deg også :P Jeg gikk forbi flere som så utrolig kjente ut men som jeg ikke klarte å plassere - kanskje du var en av dem!? :P Jeg var iallefall SUPER-stresset! Haha!! 

Hadde 20 minutter på meg for å kjøpe barselgave, fordi jeg hadde bestilt pizza! Haha! Maks stresset!

Men du? Hvor er det bondens marked?

Jeg så at du parkerte :P For du kjører en rød bil?

Bondens marked er overalt i landet det:)
I dag var det i Kragerø! Kjempegøy!!!:)

Mitsukai skrev:
Her har tydligvis høyere makter bestemt at det er en alle går imot Mitsukai dag... 

Til nå har jeg: 
*Måtte MYE tidligere enn normalt 
*Måtte holde ut med en ramp uten like i HELE dag 
*Prøvd å legge rampen som har nekta og ha duppen sin. 
*Holdt ut 3 raserianfall
*Prøvd å forklare rampen 1000 ganger at slåing er uakseptabelt 
*Funnet ut  at de skulle ha visning imorgen OG på mandag og leiligheten så som vanlig bomba ut.. 
*Rydda og vaska til den store gullmedalje
*Prøvd å legge rampen igjen 

Nå er jeg max utslitt, men har fortsatt mye vasking igjen å gjøre ... *Klage litt*

Ellers har vi vært på st.hans feiring og hoppa i hoppeslott :P Eneste gangen mini var blid og snill ;P hehe

Og nå gikk jeg på trynet i trappa... Jeg overgir meg! -_- hehe

Maanda skrev:
Mitsukai: St.Hansfeiring IDAG??? :P

Hehe jaaaada de er litt treige her :P Feirer når det passer dem :P 
Var sånn minifestival egentlig da. Men de hadde St.hans bål også :P

Back
Topp