Hva er deres beste venn??

Bbhug me-puten, den er fantastisk! Litt dyr, men så verdt det! Og mannen min. Har blitt så utrolig brelete.. Jeg ligger på sofaen og han henter vann eller fikser kvelds eller lager middag. Til vanlig gidder han ikke sånt, hvertfall ikke i like stor grad, men han har vært veldig snill med meg under graviditeten :)
 
Bbhug me-puten, den er fantastisk! Litt dyr, men så verdt det! Og mannen min. Har blitt så utrolig brelete.. Jeg ligger på sofaen og han henter vann eller fikser kvelds eller lager middag. Til vanlig gidder han ikke sånt, hvertfall ikke i like stor grad, men han har vært veldig snill med meg under graviditeten :)
Er så kjekt å høre :) føler meg superheldig jeg også. Mannen her gjør også slikt :D
 
Vurderte en cosyfix ammepute, men om Bbhugme kan brukes som støtte i graviditeten OG ammepute synes jeg den er mer verd pengene. Har nesten 600kr i trumf poeng så nå er det inn på flust å shoppe :p

Den er SÅ verdt pengene, bare å glede seg :) jeg skal ha den med meg på påskeferie, hehe. Kjenner jeg savner den nå når jeg er i London for helgen, får mer vondt i bekkenet :(
Tror den vil være en bra ammepute siden den kan festes sånn som cozyfix, og er ganske fast :)
 
Den er SÅ verdt pengene, bare å glede seg :) jeg skal ha den med meg på påskeferie, hehe. Kjenner jeg savner den nå når jeg er i London for helgen, får mer vondt i bekkenet :(
Tror den vil være en bra ammepute siden den kan festes sånn som cozyfix, og er ganske fast :)
Den er allerede bestilt :D gleder meg veldig!!!
 
Samarin og Rennie tabletter (mot halsbrann), har blitt utrolig lyssensitiv når jeg sover og våkner lett så sånne øyelapper/sovemaske har blitt brukt mye. Ellers så har jeg vert utrolig fornøyd med de to slimfit preggy buksene fra h&m.
 
Back
Topp