Hva er deres beste venn??

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hva er det som får dere gjennom de mindre bedagelige sidene av graviditeten?

Her er en av mine beste venner samarin som tar halsbrannen, og den ekstra dyna i sengen som gjør at jeg får sove om natta :p :)
 
Vet ikke, Paracet kanskje?
 
Kvalmestillende og blåbær, BbhugMe puta...
Og faktisk BV, for jeg er så mye alene at jeg trenger å "snakke" med noen :) (tragisk men sant)
 
Kvalmestillende og blåbær, BbhugMe puta...
Og faktisk BV, for jeg er så mye alene at jeg trenger å "snakke" med noen :) (tragisk men sant)
BhugMe pute?? Hva hvor hvordan??? :D
 
Synes mannen er en kjekk ting jeg :) ;) Jeg får frikort hver dag, og kan ligge på sofaen og kose meg hele kvelden, mens han lager mat og ordner opp :) Liker også forumet her, som jeg holder på med når jeg ligger og hygger meg på sofaen ;)
 
Gubben faktisk :) Han har vært borte i snart 12 dager pga Cold Response og kjenner hvor mye jeg savner alle de små tingene han gjør for meg i løpet av dagen, dere skal tro han skal få en fin velkomst hjem i mårra :)

Er mange ganger jeg har offa og irritert meg over at han ikke engasjerer seg eller tar i et tak hjemme, men nå når han har vært borte så gikk det opp ett lys for meg :p

Ellers så er det den ekstra dyna i senga som har vært en av mine beste venner i svangerskapet frem til nå
 
Synes mannen er en kjekk ting jeg :) ;) Jeg får frikort hver dag, og kan ligge på sofaen og kose meg hele kvelden, mens han lager mat og ordner opp :) Liker også forumet her, som jeg holder på med når jeg ligger og hygger meg på sofaen ;)
Høres veldig bra ut :) er også velsignet med en slik god mann :D ville ikke vært foruten :)
 
Back
Topp