Hva er dere utdannet som ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nett ferdig med eksamen og styr! Så er egentlig klar for å søke lærlingplass som Industrirørlegger ;)

Holder på å utdanne meg som helsefagarbeider, er lærling, og har nettopp begynt på 7 mnd nå. Skal gå i to år før jeg kan ta fagbrevet.

Jeg er utdannet sykepleier, men jobber som flyvertinne :)

Utdannet sykepleier og videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge...jobber som sykepleier :)

Har Master Of Technology i programvareutvikling, jobber som Prosjektleder i it-bransjen.

Tok fagbrevet i helsearbeiderfaget august 2011, å besto:D arbeider som helsefagarbeider på omsorgsboli(tilkallingsvikar) stor trives!!

Utdannet innen data og elektronik. Jobber som det :-)

når babyen kommer har jeg fullført 4 av 6 år på psykologutdanningen. :)

Jeg er evig student :p
Har tatt noen fag på høyskole og universitet, så et år med markedsøkonomi på BI, to semester på en kunstskole i århus før jeg i 2005 begynte på Tekstildesign, har tatt bachelor i det til normert tid, har siden 2008 holdt på med mastergraden :p men har fått to barn og venter nå det tredje på den tiden da, har for øyeblikket studiepause og jobber i bhg. Det at studiet ligger i Danmark har gjort det litt verre å få det ferdig, men planen er å starte på siste semester januar 2014 :) Håper å jobbe som tekstildesigner enten for noen eller selvstendig når jeg blir ferdig :)

Du er ikke alene om det.Har gått omsorgsarbeideren og mangler lærlingtida mi der,så den har jeg søkt på til høsten,om det blir det så blir jeg helsefagarbeider.Har og søkt høyskolen og der har jeg søkt sykepleier,vernepleier og sosionom :) Har fått 2 barn etter at jeg var ferdig på videregående og tok generell studiekompetanse da minsten var liten,var ferdig i juni 2012 med det :D ting tar tid her og!!

Utdannet lærer (med fordypning i matematikk og k&H) og medisinsekretær. Jobber som kontaktlærer i grunnskolen :)

Jeg er utdannet apotektekniker og medisinsk sekretær/helsesekretær, nå jobber som pasientkoordinator.

Back
Topp