Hva er dere utdannet som ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Og jobber dere med det dere er utdannet/utdanner dere til ?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Anleggsgartner, jobber som det nå, har hatt fagbrev i 7 år nå ;) går vaktmesterskolen pr dags dato, så blir å jobbe som det senere, eller mer utdanning..

Ingenting :p men skal studere på nki når jeg går i permisjon. Praksisen er i box så trenger bare litt teori og fagprøve :)

Jeg går andre året på gartnerlinja, så jeg har ett år igjen etter permisjonen =) Blir ikke så mye tid til jobbing ved siden av, men har en liten stilling på Plantasjen.

Utdannet innen økonomi og administrasjon med fordypning i organisasjon og ledelse.. Jobber som organisasjonssekretær - så har vel truffet blink :-)

Er utdannet ambulansearbeider! :) Vært vikar til nå, håper på å få fast jobb..

Lærer med to år fransk i tillegg. Jobber som lærer på ungdomsskole. Har kost og ernæring som hobby, og studerer kostholdsveiledning ved siden av.

Jeg er interiørkonsulent. Jobber som avd. leder i butikk. :)

Jeg er evig student :P
Har tatt noen fag på høyskole og universitet, så et år med markedsøkonomi på BI, to semester på en kunstskole i århus før jeg i 2005 begynte på Tekstildesign, har tatt bachelor i det til normert tid, har siden 2008 holdt på med mastergraden :P men har fått to barn og venter nå det tredje på den tiden da, har for øyeblikket studiepause og jobber i bhg. Det at studiet ligger i Danmark har gjort det litt verre å få det ferdig, men planen er å starte på siste semester januar 2014 :) Håper å jobbe som tekstildesigner enten for noen eller selvstendig når jeg blir ferdig :)

har fagbrev som omsorgsarbeider og er autorisert sykepleier. jobber som sykepleier på sykehjem.

Utdannet spesialpedagog. Jobber på barneskole med tidlig innsats, spesialundervisning og har kurs i norsk og matte :)

Utdannet førskolelærer <3

Adjunkt, allmennlærer med fordypning i statsvitenskap/samfunnsfag og spansk. Underviser i ungdomsskolen.

Back
Topp