Hva er dere redd *insp*

Albrecht

Gift med forumet
og det er ikke lov å si noe med barna... [;)]

jeg er livreddmørke jeg [:(] går ytterste sjelden ut om kvelden [&:] ganske slitsomt faktisk..

Edderkopper, veps og høyder

Vet ikke helt må tenke på denne ...

Veps. jeg er så redd at jeg kan begynne å gråte hvis jeg føler meg litt truet av en.....[&o]
Blir kvalm av å se dem på tv. kan ikke se bie-filmen (tegnefilm) engang..[:'(]

mørk og husredd, og en del høydeskrekk[:-]

jeg er redd for høyder, edderkopper, slanger.
jeg har også skikkelig vannskrekk..(skjønner egentlig ikke hvordan jeg greide å jobbe på fiskebåt i det heletatt)

Blekksprut... skikkelig angst,
det er så ille at hvis jeg bader i sjøen og kommer borti noe tang med foten får jeg panikk...

Skjønner rasjonellt at det er tang og ikke blekksprut,
men MÅ opp av vannet med en gang for det.
Blir så hysterisk at jeg fint kan klare å drukne meg selv og andre i
forsøket på å komme fortest mulig opp.

Hater slanger, gåsehud over hele kroppen bare av å se det på tv... [:'(]

• Noe inni helvetes redd voldelige innbruddstyver[&:]
  • Redd for å være hjemme alene
  • Mørkeredd
  • Kjøre bil på vinteren
  • Å kjøre båter
  • Å bade, kan til nød gå i basseng, men ikke noe sjø/ innsjø ol...

- hysterisk redd veps, da kommer panikken[:o]
- fullstendig livredd flaggermus,bare tanken på de får meg til å bli kvalm og gåsehuden kommer[:o][&:]
- en anelse redd høyder
Det jeg kommer på i farten...

Jeg er redd heiser.
Vi har en på jobben som er en vareheis på baksiden av bygget (langt fra folk) som det står godkjent skriv inni fra 1983 [X(] Så når jeg står i den og den humper (!) seg på vei ned er jeg temmelig utafor...

Aller mest redd for å gå alene når det er mørkt..

Så får jeg dødsangst når jeg er i/på båt
Alt av bugs
Ekle ting under meg i sjøen
og så er jeg hysterisk redd for lyn og torden

Jeg er redd for HUFFSA[8D]
Neida jeg er redd for å havne i bululykke,har vært med på en hvor bestefaren min døde og det er noe av det verste jeg har vært med på[:(]

glemte å si at jeg er livredd for krabber... flaut .. til og med de små jeg får helt angst..[&o]

Jeg er husredd, HATER og være alene hjemme (noe jeg desværre er myyyye) Det går greit helt til jeg ska legge meg ( er redd pga tanken på og sovne og ikke høre om det bryter seg noen inn,eller det kal begynne og brenne, eller det skjer noe med unga)

Klarer ikke og gå i skogen,er livredd orm, må legge til, nærmeste nabo er skogen.

Er ikke glad i høyder, kan ikke stå på en gardintrapp uten og bli svimmel

Jeg er GRUSOMT mørkredd! Det er faktisk skikkelig angst følelse!
Slanger, edderkopper og veps! (LIVREDD!!!!)
Høyde! Sku gå over ei bro i oslo for litt siden... i sommer... herregud, var sikker på at jeg sku dø jeg! [&o]
Og ikke minst... døden!

Jeg får helt angst om noen er borti lårene mine. Jeg er ekstremt kilen og begynner å hyperventilere om noen truer med å kile...
Også er jeg livredd veps, særlig etter jeg ble stukket på halsen en gang. Hovna opp så jeg ikke hadde hals på den ene siden.

• Husredd
  • Redd for spøkelser og ånder og andre unaturlige ting som ikke finnes[8|]
  • Redd for å kjøre bil på glatta
  • Livredd for hai[8|]
  • Redd for å kjøre bil i trange ukjente gater

ORIGINAL: TnTnT

ORIGINAL: Minni84
  • Husredd
  • Redd for spøkelser og ånder og andre unaturlige ting som ikke finnes[8|]
  • Redd for å kjøre bil på glatta
  • Livredd for hai[8|]
  • Redd for å kjøre bil i trange ukjente gater

Haha, det er jeg også, og det er jo så teit!! Tror jo ikke på det en gang!! Og så blir jeg kjemperedd skumle filmer og serier, som x-files og skrekkfilmer og sånn... også om ting jeg ikke tror på, men blir kjemperedd! Får skikkelig mareritt... hmmm... tror jeg har litt for god fantasi...[&:][8D]

Ellers så kan jeg bli redd for tanken på å dykke i vrak og under båter og sånn, mens når jeg faktisk gjør det, så er jeg ikke redd...[8|][8D]

Er ikke veldig glad i edderkopper, larver, kakkerlakker og sånne ting. (Slanger og flaggermus og sånn syns jeg derimot bare er spennende...[:D])

Føles veldig bra at jeg ikke er alene![8D]

Jeg får også mareritt av skumle filmer. De filmene som det er unaturlige "ting" i *grøss*[&:]

Rotter!!

også har jeg navleangst!!

Back
Topp