D
DaintyDelusiveDoll
Guest
ORIGINAL: lmk88
Ikke vondt ment, men våre andre landsmenn sin gamle svette.. [:'(] Blanding av krydder og blæh.........
Sign!! Og sau[&:] Og tåfis[&:] Kaffeånde[:'(] Fisk[:'(] Røyk[:'(] Og masse annet....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vondt ment, men våre andre landsmenn sin gamle svette.. [:'(] Blanding av krydder og blæh.........
ORIGINAL: *Prinsessa
hehe da må man holde pusten i halvparten av oppgangene man går inn i i oslo[8D]
spy og dødt kadaver lukter jævelig[:'(]
ORIGINAL: Piril
ORIGINAL: Eldiss!
Huff... Det veit jeg ikke. Sånn sigarett stump som ligger i jakkelomma, spy, svette og lukten av gammel kuk i en bokser som har blitt brukt FOR mange dager..
[:D][:D] sorry men nå måtte jeg le!![:D][:D] Lukter du virkelig på den boxeren DA??[:D][:D]
ORIGINAL: Krøllo
ORIGINAL: Piril
ORIGINAL: Eldiss!
Huff... Det veit jeg ikke. Sånn sigarett stump som ligger i jakkelomma, spy, svette og lukten av gammel kuk i en bokser som har blitt brukt FOR mange dager..
[:D][:D] sorry men nå måtte jeg le!![:D][:D] Lukter du virkelig på den boxeren DA??[:D][:D]
Hu har vel gitt BJ og kjent osen mens hun holdt på..hehe
ORIGINAL: Hanane
ORIGINAL: *Prinsessa
hehe da må man holde pusten i halvparten av oppgangene man går inn i i oslo[8D]
spy og dødt kadaver lukter jævelig[:'(]
Hva er kadvar?