Hva er den værste lukten dere vet om???

ORIGINAL: lmk88

Ikke vondt ment, men våre andre landsmenn sin gamle svette.. [:'(] Blanding av krydder og blæh.........

Sign!! Og sau[&:] Og tåfis[&:] Kaffeånde[:'(] Fisk[:'(] Røyk[:'(] Og masse annet....

ORIGINAL: *Prinsessa

Ikke vondt ment, men våre andre landsmenn sin gamle svette.. [:'(] Blanding av krydder og blæh.........

hehe da må man holde pusten i halvparten av oppgangene man går inn i i oslo[8D]

spy og dødt kadaver lukter jævelig[:'(]

Hva er kadvar?

Sau som i fårikål, pinnekjøtt ol.
Kloakk lukt.
Gammelmannslukt (svette/urin kombi). (jobba i hsp)
kattepiss.
MUGGEL!!!!

Kommer ikke på noe mer

Våt hund, spy og ilderpromp er blant de verste..

Da jeg var gravid kastet jeg opp ved lukten av fårekjøtt

Nugatti-lukt! Fy faen det er jævli, DA spyr jeg momentant. Så skal ungene ha det på skiva må jeg holde pusten og smøre i full fart for så å vaske hendene før jeg trekker pusten igjen. Kan si det ikke blir så ofte nei.

Og grisefjøs, det stinker jævli!

Tror det må bli spy, og flasker med MME som har blitt glemt og man finner de igjen noen dager etterpå o_O Hvertfall den MMEen som småen drakk.. (Nutramigen)

Oppkast sjølvsagt, men ellers hater eg lukta av

Spytt
makrell i tomat
snus[:'(]
gammal urin
tunfisk på boks
tran
uvaska folk, ikkje nødvendigvis svettelukt, men den gamle uvaska lukta av skitten kropp og skitne kle[:'(]

spy!!!!

og grisebinge

ORIGINAL: Eldiss!

Huff... Det veit jeg ikke. Sånn sigarett stump som ligger i jakkelomma, spy, svette og lukten av gammel kuk i en bokser som har blitt brukt FOR mange dager..

[:D][:D] sorry men nå måtte jeg le!![:D][:D] Lukter du virkelig på den boxeren DA??[:D][:D]

Det er rett og slett avføring inne i magen! Pluss mennesker som nettopp har fått kraftige brannskader. Jeg har jobbet på Operasjonsstue, og det er de verste luktene som finnes!

ORIGINAL: Piril

Huff... Det veit jeg ikke. Sånn sigarett stump som ligger i jakkelomma, spy, svette og lukten av gammel kuk i en bokser som har blitt brukt FOR mange dager..

[:D][:D] sorry men nå måtte jeg le!![:D][:D] Lukter du virkelig på den boxeren DA??[:D][:D]

Hu har vel gitt BJ og kjent osen mens hun holdt på..hehe

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: Piril

Hu har vel gitt BJ og kjent osen mens hun holdt på..hehe

[:D][:D] Najs!! Vet ikke helt hva som er værst jeg...å gi en BJ DA...eller lukte på trusa!![:D][:D][8D][8D]

ORIGINAL: Thothamon..

Gammel mannsvette, dårlig ånde, spy, og den søtlige lukten som ofte kommer når noen dør.

æsj å fy!! [:'(][:'(] Det er min største frykt...å lukte LIK!! [:'(]

Sånn sitron duft i doen...ingen over, ingen ved siden av.
som en god nr 2 kommer lukta av sneiper i lomma,sigarettpakka osv..gammel sur lukt av utrøkte klær. som setter seg overalt hvor den "%¤%# røykern har sittet.

Synes det slår både liklukt, rotten fisk og kadaver.

ORIGINAL: Hanane

ORIGINAL: *Prinsessa

hehe da må man holde pusten i halvparten av oppgangene man går inn i i oslo[8D]

spy og dødt kadaver lukter jævelig[:'(]

Hva er kadvar?

..f.eks et dødt dyr..gjerne et som ikke døde for en time siden ;)

ORIGINAL: Charl0tte

Spy slår ingenting !!

SIGN[:'(][:'(][:'(]

Sneip og grandiosa [:'(][:'(] ja, og klam pung [:'(]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Iskaffetiss

Iskaffe tiss faktisk..... [:D][:D]

Grisefjøs[:'(]

Mange, men røyklukt er ganske ille siden jeg er allergisk. [:'(]

Når vi har vært hos moren min/samboeren hennes på besøk, så stinker alle klærne så vi må vaske alt når vi kommer hjem igjen.
Ja, de røyker inne. Hele leiligheten er innrøkt. [&:] [:'(]

Back
Topp