Hva er den største fysiske forandringen med kroppen din etter fødselen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er ikke til å unngå at kroppen forandrer seg etter ett svangerskap og en fødsel! Hvordan har kroppen din forandret seg fysisk? Hvilke forandringer er du mest fornøyd med?
 
Hengemage! Ingen forandringer jeg er fornøyd med. Likte kroppen bedre når den var 23 år og barnløs enn 33 år og godt brukt:hilarious: har 3 barn. Men den er som den er og sånn er det bare med den saken.
 
Hengemage! Ingen forandringer jeg er fornøyd med. Likte kroppen bedre når den var 23 år og barnløs enn 33 år og godt brukt:hilarious: har 3 barn. Men den er som den er og sånn er det bare med den saken.
Sånn er det med den saken ja. Det er jo ett godt bevis på at du har båret frem tre vakre skapninger :D
 
Hengemage! Ingen forandringer jeg er fornøyd med. Likte kroppen bedre når den var 23 år og barnløs enn 33 år og godt brukt:hilarious: har 3 barn. Men den er som den er og sånn er det bare med den saken.
Hengemage her også :sorry: menmen :)
 
Hengemagen er jeg ikke spesielt glad i :p Men ungene liker den da :p

Må vel kanskje si jeg er mest fornøyd med rumpa og hoftene :)
 
Jeg fikk strekkmerker på lårene etter førstemann, ellers syns jeg kroppen ble stort sett som før igjen :)
Mest fornøyd med at brystene ble litt slappere (har silikon, så nå ser de ganske naturlige ut :hilarious:)
 
Så smashing ut etter nr 1 og nr 2, etter nr3 derimot gikk den ellers flotte kroppen i total oppløsning. Venter på svar ang bukplastikk om dagen, får jeg det ikke så betaler jeg det selv for denne kroppen er ikke min
 
Jeg har fått videre hofter. Har noen jeans jeg ikke har sjans til å få over noen ganger. Ellers var det overraskende få forandringer og føler kroppen er lik som den var før graviditeten.
 
Er vel mest fornøyd med at rumpa å hoftene er blitt litt større, minst fornøyd med strekkmerkene på sideflesket etter nr 1. Men de får man ikke gjort noe med så sånn er det bare.
 
Magen er håpløst slapp pga delte magemuskler. Har dårlig kontakt der.

Og veier ca samme som før svangerskapene, men alt er fordelt på en annen måte liksom..
 
Etter de to første svangerskapene var jeg heldig og kroppen hentet seg greit inn, sett bort i fra litt mer mage. Etter å ha ammet lillesøster i to år er det definitivt brystpartiet som har endret seg mest. Nå henger puppene, og både ser og føles "tomme" ut. Fyller sånn ca halve bh-skåla ift tidligere.
 
Sånn bortsett fra litt mer mage og breiere hofter her kroppen den samme etter 2 svangerskap.
 
Kroppen er grei den, men jeg synes jeg har fått mye dårligere holdning. Etter fire svangerskap føler jeg meg mer lutbøyd, så ofte retter jeg meg opp når jeg tenker over det
 
Strekt hud og litt for stramt arr etter ks, og noen tennissokker av noen pupper :hilarious: De vokste jo ut sv proposjoner i graviditeten, og enda mer når melka kom, men så forsvant jo den da etterhvert :hilarious:
 
Jeg har fått diagnostisert faktor v leiden mutasjon, fikk blodpropper i forbindelse med fødsel/svangerskap så har hatt mye vondt der de proppene har sittet (+traumer, men det er psykisk, gir dog fysiske symptomer), jeg fikk noen måneder etter fødsel plutselig "allergi mot alt", uten at legene vet hva det er så kan nesten ikke spise noenting (fysiske symptomer er da å hovne etc.), og det siste er nærmest en bagatell, men det er mageheng. Kunne nok få dekket operasjon. Men det gidder jeg ikke for da må jeg ta blodfortynnende sprøyter og jeg har sprøyteskrekk :p så lever med det. Det er virkelig ikke et problem ass!
 
Etter nr 1: nada

Etter nr 2: består ikke blyanttesten, for å si det sånn! Litt åreknuter.
 
Lite forandring etter nr1. Men nå at andremann har sluttet å amme henger puppene mye mer enn etter første. De ser også mindre ut (?). Har nok sammenheng med at ammeslutt var veldig brått. Fra at hun ammet en del både dag og natt, til ingenting, på en dag eller to.
 
Back
Topp