Hva er den "perfekte"

Den perfekte er vel når den enkelte får den neste [:D]. For meg kom det ingen, har ikke søsken. For tullene var det 16 måneder. Elsker hverandre masse så for de var det perfekt [:D]

mellom meg og mine søstre er d 9,5år..ALT for mye, da vi ikke har hatt mye kontakt før nå, søstra mi er 13år nå....

så mellom mine barn vil jeg d skal være tett, så d ble 15mnd mellom disse to, og ønsker meg kanskje en ell to til når de eldste har begynnt på skolen...

hmm tenker egentlig 2-3 år men selv har supert forhold til mine søsken ,og min søster er 4 år yngere, og boren min er 8 år yngere..[:)]

Tenkte 2-3 år.. Her blir det nesten 3, så gjenstår å se[:)]

Det er nesten 13 år mellom mine to sønner - og det er perfekt! Ingen søskensjalusi ,de krangle aldri - og har stor glede av hverandre[:D]
Altså ,eldstemann har jo en "ekstra voksen" funksjon ,ikke søsken sånn sett... Men ,eldstemann er flink med lillebror og lillebror gråter når Mike går på "dumme skolen". Tror at om man først skal ha stooor aldersforskjell ,så er det greit at eldstemann er selvstendig og "voksen" -for tre voksne for å oppdra et barn er egentlig et must![:D][:D]

Back
Topp