Hva er den definitivt VERSTE lukta du veit om?

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Jeg synes forderva kyllingkjøttdeig, og oppkast scorer høyt på den lista. *grøss* sikkert mye jeg ikke kommer på i farta og. hva med dere?

Servelat, kaviar, salami, hvitløksånde, gammel svette, fylleånde, eggefjertene til gubben er blant de som skårer lavest hos meg.

Kattepiss og Redbull

Hæppi-skvett skrev:
Servelat, kaviar, salami, hvitløksånde, gammel svette, fylleånde, eggefjertene til gubben er blant de som skårer lavest hos meg.

eggefjertene til gubben faktisk!!! hahahahaha
men syns du servelat er så ille da? jeg syns ikke det lukter så mye jeg...
 men gammel svette er forferdelig ja!!! *grøss*

Varm søppel, gjerne med litt fiskeavfall.

Veldig overvektige på bussen en varm sommerdag, som ikke helt har forstått de er såpass svære og trenger ekstra vask og deo både her og der.

Forderva mat. 

Inkontinente gamle damer.

Spy, søppel om sommeren, Jean Paul (den blå manne-kroppen), rap-ånde, sur svettlukt/tåfis, og sur melk. 

Fysj!

Utenom alle de over som alle syns er ekkelt, så er Jean Paul en lukt jeg ikke takler lengre i det hele tatt.

Den ekleste lukta jeg vet om er vel når det lukter røyk av reseptene til folk og lukta virkelig setter seg i nesa 

Oppkast er høyt på listen, og folk med skikkelig dårlig ånde er også helt jævlig!!! 

oppvarma sur søppel, og kloakk. Ellers er jeg ikke veldig glad i skikkelig stram svettelukt, eller de som har bada i parfyme heller.

Stangselleri lukter pyyton, kan ha en sammenheng med at jeg ikke liker det også. Fjernene av alle slang til samboern fysjameien, spy/oppkastlukt, gammel svette, mye urin på ett sted/store bleier på gamle mennesker... Var vel det jeg kom på akkurat nå.

mamiii skrev:
Jeg synes forderva kyllingkjøttdeig, og oppkast scorer høyt på den lista. *grøss* sikkert mye jeg ikke kommer på i farta og. hva med dere?

Enig! Spesielt oppkast...
Og nedbæsja do på offtentilge toaletter :S

Det desidert værste jeg noen gang har luktet, var hermetisert krabbekjøtt som var blitt så dårlig, at boksen hadde svulmet om. FY FAAN emoticon

Spy og hønsemøkk:-( tror faktisk hønsemøkk er det verste.......

besnik skrev:
Spy og hønsemøkk:-( tror faktisk hønsemøkk er det verste.......

oi, nå er jeg spent på åssen hønsemøkk lukter, merker jeg... er det verre enn kattebajs? eller menneskebæsj? UUURRRRKKKK

Svette, dårlig ånde og fårikål.

Makrell i tomat....fatter ikke at folk spiser det.

Tåfislukt! Fordervet kylling er værre men sjelden jeg kommer borti

Back
Topp