Hva er den BESTESTE sjokoladen du liker?

Har mange favoritter da snickers, troika, japp, stratos, new energi og sånn helnøtt sjokoladeplate fra freia.[:D][:D][:D]

E dessa det går mest av når eg ska unne meg noe godt på veien him fra butikken eller kose meg med senere på kvelden[;)]

*rusler nå ut te kjøkken skapet og finner meg ei skål med små sjokolader som me kjøpte med oss fra turen me hadde te Sverige her i vår.*[;)][;)][;)]

Ooooo... Kinder Country!!! Det er den besteste av de beste!!! Desverre koster den en halv formue, med mindre man er i TaxFree (typ 7-8kr for ei bittelita plate), så her beordres alle familiemedlemmer om å hamstre så fort de flyr utenlands! [:D] Da gubben var 2 turer med jobben på ei uke i mai ble det myyye sjokkis!!!

Av de som er mer tilgjengelige her hjemme må jeg si Stratos og Freia Melkesjokolade! Men de MÅ var kjøleskapkalde!

Hm...tror det må bli Smash og Freia melkesjokolade (rett fra fryseren og gjerne sammen med salt potetgull) [:)]

Kinder Schokolade (den orginale, direkte fra tyskland [:D]), After Eight og Bounty.... nam.

Og så liker jeg den svenske Marabou, den er kjempegodt!!!!

God gammeldags kvikk lunsj er nok favoritten her! [:D]
Kan spise opp en sånn tre pakning på en, to, tre! [:)] nam...

TROIKA!! Eeeeeelsker den[;)]

Snickers, gullbrød, walters mandler... ååå! Det er jo sååå mye god sjokolade![:D][:D]

Vet ikke om smørbukk med sjokoladetrekk teller som sjokolade? Eller smash (ikke sjokoladeplaten, men posen)?

Men liker stratos og bergene melk veldig godt.

Back
Topp