Hva er den beste avgjørelsen du har tatt

Mange som har tatt spennende avgjørelser her! Selv angrer jeg ikke på at jeg satset på forholdet til samboeren min da vi hadde vært sammen i 3 år, og han måtte flytte langt vekk pga jobb. Nå har vi vært sammen i 10 år, og kjærligheten blomstrer mer enn noen gang! :)

Å bytte karriere, med alt det innebar av å si opp jobben, begynne på skolen på nytt, forholde meg til Lånekassen og å leve på budsjett igjen.

Å gifte meg med mannen min! Han er det beste valget jeg har tatt. Får frem det beste i meg❤️

Å tørre si opp meg på jobben i Sverige og flytte hit til Norge for å bytte karriere. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg ikke hatt min samboer og våre barn, en på 3 år og en til på vei :)

Altså. Mannen min og barna våre er selvsagte syna jeg ♡

Men i senere tid er gastric bypass det beste jeg har gjort for meg. Har fått en mye bedre livskvalitet og kan være med ungene på så utrolig mye mer enn jeg kunne. ♡

At jeg gikk en helt annen vei i arbeidslivet enn tenkt, hadde jeg ikke gjort det hadde jeg ikke hatt min mann, hus, barna og livet vårt i dag :)

Og tørre å satse på ett forhold med en som var 6 år eldre enn meg når jeg var 16 :D
Samme her bare at jeg var 17 og han var 13 år eldre. Fortsatt sammen nå snart 10 år senere :)

At jeg valgte å bli bedre kjent med min nåværende samboer selv om jeg nettopp var kommet ut av et tøft forhold og egentlig ikke var særlig interessert i å skulle involvere meg i noen nye:)

Den natta jeg bestemte meg for å beholde dating profilen min på en nettside, selv om jeg måtte betale. Var mest et innfall, hadde ikke betalt på nett med visa før. (Dette er 10 år siden). Dagen etterpå fikk jeg melding fra han som nå er far til vår datter og kommende sønn. Livet tok en vending den natta uten at jeg visste det.

De beste avgjørelse eg har gjort i mitt liv var å kutte ut hele familien min. Mine adoptivforeldre og mine søsken :-) eg blei en positiv person og live mitt ellers blei mye bedre :-)

Kuttet alt kontakt med søsteren min. Og fått henvisning til psykolog. Beste for sjelen jeg har gjort hele livet :)

Den natta jeg bestemte meg for å beholde dating profilen min på en nettside, selv om jeg måtte betale. Var mest et innfall, hadde ikke betalt på nett med visa før. (Dette er 10 år siden). Dagen etterpå fikk jeg melding fra han som nå er far til vår datter og kommende sønn. Livet tok en vending den natta uten at jeg visste det.

Samme med meg, bare Tinder ❤️

At jeg valgte å gå ut av ett heller tomt samboerforhold etter at jeg hadde treft en mann ( som venner) som gjorde noe med meg som jeg ikke hadde opplevd før. Jeg flyttet uten å vite hva han tenkte men nå idag er vi gift har snart 3 barn og er line nyforelsket 7 år senere :-)

Å gå fra eksen :wtf: gikk fra et forhold med en mann som aldri hjalp til med noe og fikk meg til å føle meg som en dritt, til å gifte meg og få en herlig gutt med en fantastisk mann som ser på meg med stjerner i øynene selv om jeg noen ganger er en dritt, og som alltid gjør meg glad :)

Da vi valgte å få barn. Fikk meg ut av depresjon og søvnforstyrrelser, i tillegg til at jeg aldri har vært så trygg og komfortabel med meg selv etter eldsta ble født :) Det å ha stiftet en familie er nok det beste som noen gang har hendt meg.

Back
Topp