Hva er d beste?

Beste han har laget var vel hjortefilet. Men de hjemmelagde burgerne hans er kanongode også

Pinnekjøtt, lasagne og grillmat. Han er ikke glad i å lage middag.

Lammefrikasè

Min har blitt så flink på å lage pasta me god ostesaus:) han har virkelig kommet seg bra på d året vi har vært sammen, kan ha noe med at jeg er veldig nøye når d gjelder mat:p

Han er ikke flink med middag.... men kan jeg si han kan bake dessert i stedet? For ALT av bakst, gjærdeig eller kaker... han får det perfekt til! Og spesielt en sjokolademoussekake. Nam!

Oi, den var vanskelig.. Han lager masse god mat, han som står for det her i huset, jeg er ikke så glad i å lage mat selv om jeg kan det :P

Såpass sjelden han lager middag at jeg er usikker men han er da god på biff hvis han først slår til:-)

Han lager aldri mat. Må han, fordi jeg f.eks ligger rett ut med omgangssyke så reiser han på butikken og kommer hjem med spaghetti capri på boks. Det er ikke mat, btw.

Om han i det hele tatt hadde laga middag så hadde det vært det beste ;)
Men jeg får vel si Grandiosa da, siden det er det han kan. Haha :p

Han er ikke flink med middag.... men kan jeg si han kan bake dessert i stedet? For ALT av bakst, gjærdeig eller kaker... han får det perfekt til! Og spesielt en sjokolademoussekake. Nam!
Selvfølgelig!:)) artig me mannfolk som kan bake,er veldig gla for at mannen min kan d også!:)

Back
Topp