Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Surt godis som Dragster 2000, Hockey Pulver med jordbærssmak +++. Tyrkisk pepper også er godt!
Ellers spiser jeg litt av alt :) No fikk jeg lyst på iskald vann med sitronskiver i og saftige appelsinbåter! Nom nom! :)
Bestemte meg for å ikke spise gotteri når jeg ble gravid og det går helt fint!!! Fra gotteri hver dag til null. Spiser potetgull ol men blitt mye mindre av det også. Lusten er liksom borte. Mannen min spis men jeg føler meg ikke fristet, rart...
Blir mye frukt og grønt.
Veier litt vel masse fra før og vill begrense noe av det usunne.
Håper jeg klarer å holde kg noe i sjakk, vill ikke slanke meg nå.
Jeg svarte lakris her om dagen, og liker best salt lakris. Jeg kjøpte et par sånne remser med lakris og har hatt de en stund (de er ganske store og klarer ikke å spise en sånn en på en gang). Etterhvert som jeg har spist litt av de syntes jeg den salte lakrissmaken har dabbet litt av... syntes de smaker mer og mer jernaktig... æsj! og har også prøvd annet lakrisgodteri, men det smaker ikke det samme lenger som før og tidligere i svangerskapet, så her har det skjedd noe mystifistisk! hehehe. Er jo i utgangspunktet ekstremt glad i lakris!! De siste dagene har jeg fått mer smaken på kaker, spesielt muffins i forskjellige varianter :P
Lagde disse i går forresten :) Passer godt nå i eplesesongen, og spesielt på kalde høstkvelder :)
Det står litt misvisende i oppskriften om hva du skal gjøre med eplet og kanelen, men når jeg hadde helt oppi muffinsrøra putta jeg bare en eplebåt oppi hver muffins og drysset litt kanel over før steking. De blir kjempe saftige og gode!! (muffins har jo gjerne en tendens til å bli litt tørre :P) God bakst!